Alla inlägg under september 2007

Av Elisabeth - 30 september 2007 22:31

Känns riktigt uschfyåblä att helgen redan är slut! Att det är veckans absolut värsta dag imorrn - Måndag. Ååååh! En hel vecka tills man får helg igen. It sucks!


Håller på att få ett utbrott på min såkallade dator också, vill bara kasta ut den genom fönstret! Sega grej! Men nu har jag iallafall fixat så jag kan ladda hem lite grann igen! Så imorrn får jag äntligen se One Tree Hill, wohoo!


 

Godnatt!

Av Elisabeth - 30 september 2007 15:16

Ja vilken kväll säger jag! Kom upp till Eje vid sextiden ungefär, lockade håret, fick världens afrohår! Grymt blev det! :) Kom en hel del folk, Therese hade gjort iordning en jättegod bål i en hink (!) så det var knappt man rörde vinflaskan man hade tagit med! Under kvällen delades det även ut uppdrag till vissa av oss, det var helt sjukt! Innan vi gick ner på Impuls avslöjades också alla uppdrag, höll på att garva ihjäl mig:


  • Mitt uppdrag var att gå och lukta mig i armhålorna lite då och då så folk såg det. Jag hade också i uppdrag att dricka ur andras glas hela tiden, PINSAMT! Haha, tror dock inte jag lyckades så bra, för ingen märkte nånting! Eller?
  • Therese uppdrag var att så fort någon reste sig upp för att gå på toaletten springa för brinnande livet varje gång och hinna före! En hel del dunsar och en massa skratt!
  • Saras uppdrag var att brista ut i ett stort apgarv hela tiden, vilket var ganska dåligt eftersom hon gör det typ jämt :P
  • Camillas uppdrag var att ignorera dom som pratade med henne och titta bort hela tiden. Höll på bli tokig när jag skulle knäppa kort på hon och hon vägrade titta på mig eller svara, haha
  • Tims uppdrag var att relatera alla samtalsämnen till sin familj, vilket han inte lyckades så bra med om jag inte minns helt fel
  • Victors uppdrag var att hålla tal, men inte hålla tal. Om ni förstår? Alltså att börja, men inte avsluta, typ :P Skitkul!

Jani, helt sinnes sjukt kul var det! Hade faktiskt roligast hos Eje, Impuls var ju direkt ingen höjdare! Inte en enda hunk ute, men det finns ju inga hunkar i den här stan, så vad hade jag förväntat mig egentligen? Godkänd kväll iallafall!


Imorse vaknade jag dock dyngförkyld typ. Halsen är mongo och näsan bara rinner! Bara till att kurera sig under dagen nu så man orkar jobba imorrn! Och så ska jag ju på Jocks, ska bli kul! :) Längtar tills nästa helg nu, saknar Sandra, Mallan och Emelie. Buhuu. Bilder från gårdagen kommer sen!


Haaaj

Av Elisabeth - 29 september 2007 06:48

Är faktiskt inte så trött! Klev upp klockan 5 första gången, men insåg ganska snabbt att det kanske var lite onödigt tidigt, haha! Börjar 8 idag, jobbar till 16! Sola, duscha, piffa&greja, järnet upp till Eje! Känns faktiskt riktigt konstigt att gå ut när man varit inne såhär länge! :P Hoppas dagen på jobbet går fort och att kvällen blir sköj!


Trevlig helg!

Av Elisabeth - 28 september 2007 08:07

Äntligen är det fredag, känns som att hela veckan har gått hur segt som helst! Är iallafall uppe i tid idag, känner mig riktigt stolt! :) Börjar inte förrns 12 idag så nu ska jag ta och dra på mig dojorna och ge mig ut på en prommis! Sen hem och käka frukost och duscha i luuuugn och ro! När jag kommer hem ikväll måste jag ta och städa lite här, ser ut som ett minfält här :/ Jaja, hurthurt!


Fredag, fredag, fredag

Av Elisabeth - 27 september 2007 16:01

Ja det blev ju direkt ingen liten repa på stan idag! Mötte upp Sandra E vid ett och då gick hon jag och Yvonne och tog en fika på Cayenne, lunchbuffé och en latte, tackar! När vi kom dit satt Therese och Neleey och planerade lördagens fest, låter som att det kommer bli en kanon-kväll, blir ju lite roligare när man hittar på lite grejer istället för att bara sitta och toksupa och vingla ner på stan! Sen kom Sara och lilla Ronja också, hon har blivit sååå stoor! Kul att träffa dom, var länge sen :)


Känns iallafall som om jag sprungit som en dåre hela dagen, allt för att hitta den perfekta outfiten till lördag, både åt mig och Sandra! :P Slet åt mig nå linne som jag ska ha, men Sandra slog på stort hon! Klänning, skärp, skor, halsband, armband, ring, strumpbyxor... Det är tur vi jobbar åt kommun, haha! Äntligen hemma nu iallafall! Phu!


Måste ju även sägas att jag träffade på Jossan idag som ska börja som BodyPump instruktör på Jocks! Hon kommer ha 2pass i veckan, plus att det kommer vara en heeeel del andra pass där också! Så på måndag ska jag dit och bli medlem! :) Kostar ju en del, men det är det värt!


Tack&Hej!

Av Elisabeth - 27 september 2007 06:59

Happ, då var det dags för en ny dag, igår var ju en riktig piss-dag måste jag säga! Hoppas den här blir lite bättre. Börjar jobba om en timme iallafall, slutar kl 12! Najs. Sen blir det till att fixa lite grejer på stan, ska bland annat gå på systemet och för första gången på typ snart 2 månader inhandla mig en vinflaska! :) För idag är ingen vanlig dag, det är Therese Vänglunds 20-årsdag, så det måste ju firas på lördag! Ska bli kul att komma ut och träffa lite folk!


Jaja, det händer väl inte så mycket mer idag än det, förutom möjligtvis ett simpass, kanske går på step-upen också, men hon är ju sååååå dålig hon som har det! Så får väl se hur det blir! Nu ska jag ta och masa mig ner på jobbet snart, först blir det frulle osv.


Have a nice day partypeople!

...

Av Elisabeth - 26 september 2007 13:54

Det är såna här dagar man bara vill ligga i sängen och hoppas att världen glömmer bort att man finns. Är så himla omotiverad till att jobba, träna, ja jag är omotiverad till allt! Men det är bara att dra på smilbanden det och köra på i vanlig ordning. Imorgon är det en ny dag!


Simning, jobba, hem och dö

Av Elisabeth - 25 september 2007 12:36

Veckan segar sig fram med en tisdag! Lyckades försova mig imorse, vilket måste vara bland det värsta som finns, hela dagen blir förstörd! Yr som jag är trodde jag att det var idag jag skulle till VC också, men det är inte förrns nästa tisdag! Tur att man har koll. Blir väl lite slappning framför våra bästa år nu innan det är dags att släpa ner sig till simhallen! Hoppas Mathilda och Madde är sugen på lite Aerobic dance ikväll ;) För det är jag!


Tjing!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards