Alla inlägg under februari 2008

Av Elisabeth - 28 februari 2008 21:24

Sådärja, nu är jag duschad och inkletad i brun utan sol! Hoppas jag inte missat en massa ställen nu bara, det är not hot att vara en dalmatin!


Och från det ena till det andra handlade jag för typ 500kr på boa idag!! Likör 43, 2flaskor vin, öl, breezer och nån till likör med rabarber och vanilj! Så nu har man väl ett ganska välfyllt spritförråd som man lär klara sig på ett tag!


Morgondagens schema känns ganska smockfullt! Jobb 7-12. Lunch med Yvonne. Träning. Hem och städa. Sen upp till mor! Det känns helt underbart att få hem lillasyster imorrn! Det bästa är ju att hon blir hemma en hel vecka så vi har gott om tid att umgås :)


Nu ska jag kika på Greys Anatomy innan det är dags att sussilura!


Tjoflöjt!



Av Elisabeth - 28 februari 2008 13:34

Åååh kära vänner nu är det torsdag och inte långt till helg!!


Jobbade kort dag idag med och har nu legat på soffan och läst lite böcker som jag fick låna av Rosa om GI-metoden! Jag är så less på att räkna points, och det känns som att jag blir hungrig lika fort varje gång jag ätit! Så jag tänkte prova de nu och se hur det går :)


Ikväll blir det träning med Karro igen! Innan dess ska jag och Eje ta en sväng in på boa och handla inför helgen! Nu ska jag iallafall ta och betala mina bills. Trååååååååk!!!!


Bye bye then!

Av Elisabeth - 27 februari 2008 22:42

Det blev 30, 30, 20 idag på badis! 30min simning, 30min bastu och 20minuter i grillen! Det var ett tag sen jag solade på badhuset, det är ju faktiskt mycket bättre rör där än på jobbet. Så jag ska försöka smita in igen på fredag så man känner sig lite fräsch i helgen ;)


Nyss sett klart veckans OTH med! Kanoonbra! Så det enda som återstår av den här dagen är att ställa klockan och hoppa i säng!


Gonatt!

Av Elisabeth - 27 februari 2008 13:11

Halvvägs genom veckan, härligt! :) Idag har det jobbats och storhandlats, äntligen har jag fått lön jag med! Men som vanligt när jag handlar så glömmer jag typ 1000saker så jag kommer få gå en vända till imorrn.


Ikväll blir det träning, men jag tror nästan det får bli lugnt i form av simning. Har världens träningsvärk i ben och mage! Magen av alla ställen, det om något är ju ganska sjukt! Favorit TV-kvällen ikväll, lyxigt värre!


Tjohej!

Av Elisabeth - 26 februari 2008 21:07

Sådärja, då var man hemma igen! Efter APTn var jag lite ledsen eftersom jag blir av med mitt vikariat efter nästa vecka. Det känns riktigt surt, men jag försöker tänka positivt, det är ingen mening att gräva ner sig! Jag kommer antagligen försöka söka lite andra jobb nu.


Iallafullafall hinner jag knappt mer än komma innanför dörren så ringer telefonen och det är kris, bara till att dra på sig skorna igen och gå och jobba! Så jag missade träningen ikväll, vilket även det känns dösurt! :(


Nu blir det en dusch, jag luktar usch.


Bye

Yo

Av Elisabeth - 26 februari 2008 11:27

En ledig tisdag som börjat med en lång härlig sovmorgon till 10! Klockan 13 ska jag dock ner på jobbet för vi har APT idag. Efter det blir det nog en långprommis! Det verkar vara hyfsat väder ute! Ikväll tänkte jag gå på ett core-pass och springa lite efter det. Ungefär så ser min tisdag ut! :)


Om det är någonting jag verkligen längtar efter just nu är det helgen. Det är helt sjukt, men jag har jobbat 6helger i rad nu så ser verkligen fram emot en helt ledig helg med fest och förhoppningsvis lite shopping! :) Jag hoppas dagarna går fort nu! Fort, fort, fort!!


Häv a najs dej

Av Elisabeth - 25 februari 2008 21:24

Man är ju bra talanglös, det kan man ju konstatera efter den här dagen! Var tvungen att lägga mig efter middagen eftersom ryggen krånglade. Somnade till 18.40 SHIT! Jag skulle ju möta Karro på gymmet 18.30 Hah. Jaja, det var väl inte hela världen att jag inte hade springa nåt innan passet! Muskel Plus idag, jag kommer förmodligen släpa armarna efter backen imorrn. Död!


Avslutar kvällen med en skön låt.


Placebo - Running up that hill

Av Elisabeth - 25 februari 2008 14:31

Det är måndag och jag känner mig lite småseg i kolan. Slutade iallafall tidigt idag och imorrn är jag ledig :) Lovely!


Ikväll blir det träning i vanlig ordning! Förra veckan var verkligen katastrofal, hade verkligen noll motivation och kände mig bara allmänt nere! Men nu känner jag mig peppad&glad igen! :)


Och idag har väl i stort sett alla fått lön va? Men inte jag, buhuu. Jag är så luspank som man bara kan bli och får snällt vänta tills på onsdag innan det rasslar till på mitt lilla konto. Det ska bli kul att se om det blir någon skillnad nu när man fått lite påök ;) Men jag förväntar mig väl ingen större skräll!


Näni, här blir inga barn gjorda!


Tack&Hej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards