Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Elisabeth - 9 februari 2008 15:17

Jag är mätt, mätt, mätt. Sjuukt mätt! Det blev en lunch på Sebastians idag med Emma och Karro, en smaskig kycklingsallad! Även fast det var ungefär 2timmar sedan vi åt så är jag som sagt fortfarande mätt! Smet in på Lilla Cafét för en latte sen också, att hälsa på Therese är ju också väldigt viktigt! :P



Det blev lite shopping också faktiskt, köpte nya örhängen och så var vi in på Trudes och handlade lite billiga hårprodukter för 79kr/st! Så jag passade på att köpa lite schampo och balsam! Jag tror dock att Karro handlade upp halva salongen, hahaha!



Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen och rota fram något anständigt klädesplagg i min s.k garderob! Tänkte gå ut en sväng ikväll och kika, och för en gångs skull är jag inte ensam om att vara nykter! Eje tänkte också vara det nämligen. Coolt va?



Ha en trevlig kväll!


Av Elisabeth - 9 februari 2008 09:54

Fy vad det är blaskigt, slaskigt, regnigt och grått ute! Så det var inte det roligaste att gå ut på morgonprommis måste jag ju säga. Såg ut som en blöt hund när jag kom hem! Men nu är det gjort, frukosten ligger i magen och nu ska jag hoppa in i duschen! Jag och Eje ska dra en repa på stan, jag antar att det inte blir något Övik eftersom jag inte hört nåt från Karro! Men det är nog lika bra, ska iallafall unna mig världens största latte har jag bestämt ;) För är det någonting det inte råder brist på i den här stan är det caféer!



Duschen nästa!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards