Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Elisabeth - 12 februari 2008 22:04

Det var ganska kul med funktionell gruppträning faktiskt, väldigt blandat med både kondition och styrka! Kul! :) Så det ska jag nog försöka komma iväg på fler ggr! Skönt att komma hem och ta en dusch, äta och glo på TV iallafall! Var ju House ikväll, älskar den serien!


Imorrn ska vi ha planeringsdag uppe på Nipan med jobbet! Vi kommer väl antagligen sitta och lyssna/prata hela dagen och så blir vi bjudna på lunch! Får sova en timme extra också eftersom vi inte ska vara där förrän 8. Kanon! :) Hoppas bara det inte blir alltför segt, vi ska vara där till 16 så.



Yeesbox, nu tror jag bestämt att jag ska ta och krypa till kojs, känner att ögonen far i kors här ^^^



Tjo!

Av Elisabeth - 12 februari 2008 17:04

Ooooohja, idag är allting verkligen hur bra som helst! Jag har jobbat färdigt för dagen, jag är mätt i magen och snart hjular jag iväg på träning! Det blir ett nytt pass idag som jag aldrig har provat förut, funktionell gruppträning! Hoppas det är kul! :)



Så mycket mer blir det nog inte idag! Ser redan fram emot när jag kommer hem och får lägga mig framför TV´n! Kommer sova som en prinsessa inatt har jag en känsla av! :P



Overandout

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards