Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Elisabeth - 4 februari 2008 21:45

Nu går jag runt i plugg-tankar igen! Har hittat en KY-utbildning som jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN vill gå! Hudterapeut! :) Kruxet är att det ligger ända nere i Skåne, nämligen i Landskrona. Så det är ju en bit! Men å andra sidan, vad har jag att förlora på att söka då? Om inte annat är det ju en kul grej att se om jag kommer in, och kommer jag in.. Ja då är det väl bara att sticka då! :)



Andra utbildningar jag tänkt söka till i höst är:

  • Spaprogrammet i Ö-vik (det är jag också riktigt sugen på, har varit det ett bra tag)
  • Butiksledare/ Säljare i Sundsvall (också en KY-utbildning som verkar jättekul!)
  • Dietist, Umeå

Sen kommer jag säkert hitta nåt mer att söka, skulle inte förvåna mig! Men i vilket fall som helst så vill jag läsa nånting, jag måste göra något nytt! Ett år till i Sollefteå, det går bara inte! Och jag vet hur många ggr jag har sagt att jag ska plugga, flytta, göra nåt annat osv och så har det inte blivit av. Men banne mig, nu ska jag härifrån, det är bara så! Det ska bli någonting av mig, sådeså!! :P

Nä nu ska jag sluta babbla på! Imorrn ska jag ta en morgonprommis efter att ha satt igång den första tvätten, sen tänkte jag gå på bodypump och köra lite kondition efter det när tvätten är klar! Borde vara pigg och fräsch till jobbet då, eller hur? ;P

Ja, godnatt då!

Av Elisabeth - 4 februari 2008 16:39

Ny vecka, nya tag!



Idag slutade jag tidigt, och det behövdes verkligen! Haft jätteont i huvudet hela dagen. Så när jag kom hem gick jag igenom posten och tog mig en powernap, så nu är det mycket bättre! Har ätit middag och ska ner och träna sen :)



Blev inget ledigt för mig imorrn, blev utringd redan idag och ska jobba 16.30-21.30 Men som tur är har man ju hela dagen på sig att göra vad man vill! Så tänkte passa på att tvätta lite grann på morgonkvisten så slipper jag göra de på onsdag, då SKA jag vara ledig! :P



Disken nästa!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards