Alla inlägg under juni 2008

Oj!

Av Elisabeth - 30 juni 2008 23:48

Klockan var tydligen nästan tolv, det hade jag ingen aning om! Men tiden brukar ju kunna gå fort när man har roligt :) Det har blivit en sväng på Stekhuset/Nagelverkstan för både solning och nagelfixning! Jag hade turen att få naglarna hel-fixade, vilket känns helt underbart! Jag kommer helt klart ha snyggaste nailsen på hela Gatufesten! Tack Kicki!! :) Efter det blev det middag på Jakten innan jag drog vidare upp till Empa. Herregud vad vi har surrat! Jäkligt skönt måste jag säga :P


Och ja, nu sitter jag här. Måste hänga tvätt innan jag går och lägger mig. Snaaaark! Skönt att jobba kväll imorrn iallafall.


Hejdaa


Bild på naglarna, schnygga va? :D


           

Av Elisabeth - 30 juni 2008 15:17

Idag har som sagt pappa varit på besök! Redan kl 10 var han här så vi gick ner på stan och kikade lite och sen blev det lunch. Han tyckte det var ett jättefint ställe, mycket finare än hemma! (Pappa jobbar på Hotell Hallstaberget i Sollefteå). Fick en parfym och en slant av han innan han åkte hem, gullpappa! :D Så roligt att ha han här!


Just nu håller jag på att städa/tvätta/diska lite. Längtar tills den dagen jag får någon form av ordning här! Men man är ju aldrig hemma! Nån dag, så :P

Kvällen kommer att spenderas med tjejerna, skvallra lite och planera GF. Tycker om att planera ;) Innan dess ska jag ta mig en solning, känner mig blek&fet, så det kan ju vara en bra början iallafall! Hoppas på att Kicki får en lucka under kvällens gång också, mina naglar ser nämligen bedrövliga ut!


Ha en trevlig kväll!

Av Elisabeth - 29 juni 2008 23:42

Igår blev det att man åkte till Undrom och såg på fotboll! Åkte dit med Linnea och Ante och när man kom fram var hela ligan på plats med diverse drycker i högsta hugg! Man hann inte mer än tänka tanken så hade man en öl i handen :) Tänkte väl mest ta mig nån öl sådär, men stämningen var verkligen på topp så det slank nog ner fler än nödvändigt! När matchen var slut tog vi bussen hem och gick på Gladan. Var inte så mycket folk ute, men det var kul att dansa och härja lös lite grann! Träffade även lite arbetskamrater, det var kul! :) Vinglade väl hemöver runt ett-tiden, mycket sjuk hemgång! Haha!


Vaknade imorse och huvudet dunkade rätt så rejält. Åkte ner och köpte en dricka sen blev det en 1gr alvedon och sängen, vaknade 2timmar senare och var som en helt ny människa! Tog en dusch, fixade fejan och gick ner på jobbet. Varit lugnt ikväll, städat en hel del. Har varit helt själv på hotellet, det kan vara ganska skönt faktiskt! :)


Imorrn är det måndag och en ny ecka drar igång - gatufestveckan! Blir fredag-lördag för mig i år eftersom jag jobbar till 15 på fredagen. Men det funkar ju hur bra som helst, även fast det hade varit trevligt med 3dagars :P Imorrn kommer iallafall min pappa och hälsar på! Vi ska göra "stan" och gå och äta lunch på jobbet! Ska bli så kul att han kommer hit, saknar ju min papi! <3


Ska kika CSI nu sen blir det sängen! Måste iallafall säga att jag hade jävulskt kul igår, spontana utgångar är alltid bäst! Intressant kväll....


Godnatt!

Av Elisabeth - 28 juni 2008 15:43

Gud vilken lång dag! Känns som att den satt ihop helt och hållet med gårdagen med tanke på de 3stackars timmarna man lyckades sova inatt. Snark.


Å vad i hela fridens namn ska man göra ikväll då? Ligga framför Tv´n som en annan invalid och ruttna helt själv som man typ gjort den senaste veckan?! Men nej tack, jag måste göra nånting!!!


Har jag damp eller?

Av Elisabeth - 28 juni 2008 00:42

Gå och lägg dig kvinna! Du ska upp igen om 4timmar!

Av Elisabeth - 26 juni 2008 16:54

Det är torsdag och helgen börjar närma sig. Idag har det jobbats för hela slanten och det ska det göras hela helgen! Känns helt okej med tanke på förra helgens sjöslag. Det bästa är ju att jag jobbar dag på lördagen och kväll på söndagen så man kan ju alltid hitta på något på lördag kväll :) Nån som är sugen på att grilla eller nåt annat skoj kan ju alltid hojta till!


Kvällen kommer spenderas på soffan. Först blir det till att skutta ur finkläderna och ta årets längsta dusch. Känns som ett måste efter en dag som denna!


Tack&Adjö!

Av Elisabeth - 25 juni 2008 11:33

Har spenderat hela morgonen med att ringa till Norrfällsviken men det enda jag möts av är otrevliga människor som inte vet någonting. Ni får ursäkta mitt språk nu, men vad i h-vete håller dom på med där borta?! Hur f*n kan dom ringa hem till min pappa, i Sollefteå, som jag inte ens haft någon adress hos på snart 2år och säga att dom ringer från Norrfällsviken och har hittat min väska, när det inte är så? Det är ju någonting som inte stämmer, den saken är klar. Så än en gång ringde jag min pappa som gav mig rådet att ringa polisen. Oh hell yes I will.


Förutom det har jag än en gång lyckats sova alldeles för länge. Jag har verkligen ingen dygnsrytm alls nuförtiden! :P Ska göra iordning lite frukost, ta en dusch och ta en prommis nu iallafall.


Mors!

Av Elisabeth - 24 juni 2008 23:33

Hemma igen efter en kväll på jobbet! Så skönt att ta den där promenaden hem, rensa tankarna lite liksom.


Idag fick jag iallafall samtal från Eje som i sin tur hade fått ett samtal från min oroliga pappa, som i sin tur hade fått ett samtal från Norrfällsviken! (Hängde ni med nu?) Min väska hade tydligen blivit hittad! Great, tänkte jag och kastade mig på telefonen. Efter att ha ringt dit 1miljon ggr kom jag äntligen fram, och får då höra att de inte alls hittat någon väska. Bara en svart, och min var ju brun. Eh, jaha men hur har då min pappa kunnat få ett samtal om att den blivit hittad?! Som svar fick jag att jag skulle återkomma imorgon bitti. Happ. Håller väl tummarna tills dess då.


Natti!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards