Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Elisabeth - 18 juni 2008 21:37

Mitt gips är borta!! :) Det enda som pryder min vänstra hand är ett litet plåster som döljer det lilla "hål" som stiftet (läs muttern) lämnade! Snacka om befrielse! Är förstås ganska stel i fingret, det går knappt att böja. Men har fått ett program jag ska göra nåra ggr/dagen som ska göra att jag återfår rörligheten. Huudsaken är ändå att gipset är borta! Hallelujah!


Efter min visit på sjukan gick jag en sväng på stan och åt lunch och kikade lite. Mötte sedan upp syrran som skulle jobba så gjorde vi sällskap på Solis. Var så kul att träffa alla igen, stället var sig likt! Och jag är fortfarande "dockan" :) Saknar faktiskt alla lite grann, tokigt men sant!


Nu ikväll har jag städat&tvättat. Det var något som verkligen behövdes! Har även varit en sväng på stekhuset med Mallan där jag bokstavligen höll på att smälta bort. Längesen man solade nu ju! Ska nog ta en sväng imorrn med innan jobbet. Jobbar till 15, sen är det långhelg som gäller! :)


Glad midsommar alla! <3

Av Elisabeth - 18 juni 2008 00:21

Nu var det ett tag sen man printade ner några rader här ser jag! Helgen kom och gick, fort. Underbart! Igår jobbade jag till 15 och blåste till Birsta med Mallan och Sandra. Efter det skulle jag egentligen på fotbollsträningen men kände mig ganska mörbultad efter dagens bravader! Har bestämt mig för att vänta tills nästa vecka istället. :P


Och imorgon (idag) är det Onsdag! Äntligen åker gipset av, ska bli underbart att kunna arbeta som folk för att inte tala om duscha, diska, städa.. Allt egentigen! Dock är jag lite orolig.. har haft rejält ont sista veckan. Men det måste av det är bara så! Har aldrig känt mig så fysiskt begränsad eller psysiskt utmattad som jag gör nu.


Nä, nu är det bäst man kryper ner så man kommer upp imorrn!


Byyee!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards