Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Elisabeth - 10 juni 2008 17:07

Efter föregående inlägg ringde min vapendragare Sandra, så gick ner till henne och vidare till jobbet för en lunch :) Mycket trevligt och framförallt GÖTT! Gick och kikade ut ett par fotbollspjucks och benskydd också, ska ju nämligen börja träna lite grann när gipset är borta tänkte jag :) Får se hur det går, var ju ett tag sen man spelade om man säger så. Man lär ju varken ha nån kondis eller teknik över huvud taget skulle jag tro! Men ändå kul att ha något att göra, en hobby som Sandra så fint uttryckte sig ;)


Här hemma går tvättmaskinen för fullt och jag har även tagit några varv med dammsugaren. Sakta men säkert börjar det här likna ett riktigt hem! Vill fara på Ikea nu och handla ;) Äh, ska sluta babbla nu och göra nåt vettigt. Ikväll blir det naglar, wohooo!


Howdy!

Av Elisabeth - 10 juni 2008 11:11

Tråkigt med regn! Speciellt då idag är den enda dagen den här veckan jag är ledig.. Men samtidigt är det lite skönt också, man kan med gott samvete sitta inne hela dagen ;P Jobbade kväll igår, så klockan blev rätt mycket innan man kom i säng. Så att ligga på soffan framör TV´n idag skulle inte vara helt fel!


Fast det har jag såklart inte ro till att göra. Tänkte slå igång en maskin nu och försöka mig på att diska lite grann. får se hur det går med en hand :P Måste försök få lite ordning här också. Kaos är bara förnamnet!


Tack&Hej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards