Alla inlägg under juni 2008

Av Elisabeth - 3 juni 2008 15:46

Idag har det varit full rulle på jobbet! Det är då det är som roligast när det mycket att göra :) Har iochförsig inte varit min dag idag, varit mycket förvirrad vissa stunder! Yyyrhöna är vad jag är. Fast jag skyller nog på värmen ;P


Ikväll ska jag tvinga Sandra att hjälpa mig lite i lägenheten. Jag har två kartonger till att packa upp, desto fler som ska bäras in i förrådet och så måste jag skruva upp mina gardinstänger. Längtar tills jag kan ta en tripp till Ikea nu och inhandla lite nya grejer :D


Nä, nu vill Sandra köpa en mjukglass så det är väl lika bra jag gör det jag med! ;)


Haaaj!

Av Elisabeth - 2 juni 2008 15:25

..tills jag får ta bort betong-biten på min hand! Det börjar tära ordentligt på mitt psyke att inte kunna göra vad jag vill, speciellt när det är såhär varmt! Men, härdar väl i två veckor till, inte så mycket mer man kan göra!


Annars så är jag ganska trött. Klev upp 04.45 imorse så det är väl kanske inte så konstigt! :P Helt sinnessjuk tid för en morgontrött människa som mig. Men det ska nog gå bra dom här tre dagarna, sen är jag ju ledig torsdag och fredag och kan sova hur länge jag vill ;)


Nu ska jag ta och gå hem till mitt kaos och fortsätta packa upp. Var bara tvungen att svänga in till Sandra och få lite skvaller om helgens Umeå-tripp! Måste springa in och köpa någon form av käk också.. Känns inge lockande alls dock, men jag vet ju att jag måste :P


Byyee

Av Elisabeth - 1 juni 2008 20:22

Det borde vara lag på att inte bli hungrig såhär på kvällskvisten! Men sjukt hungrig är jag iallafall. Daaah!


Har lyckats få lite ordning i min kära lya iallafall. Hade ju världens bästa hjälp igår av pappa och hans kompis Morgan :) Bäst är vad dom är! Gick och jobbade kl 15 och slutade 22. Var bara till att stupa i säng på en gång då man skulle upp och börja 7 igen. Känns iallafall skitbra att börja  jobba igen, även om det varit jättelugnt i helgen. Men till veckan blir det mycket, wohooo!


Nä, om man kanske skulle försökt ta sig en prommis ner på homebuy och köpt nå käk? Fast å andra sidan regnar det nu.. Såna här gånger undrar man ju varför i hela fridens namn man inte fått ingrarna ur arslet och skaffat sig körkort och bil! Mycket, mycket tröttsamt.... Aja, får se vad det blir! :P


Hane!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards