Alla inlägg den 29 december 2007

Av Elisabeth - 29 december 2007 21:51

Jag är så himla slut i kroppen! Jag har varit uppe sedan kl 6 imorse och jobbat precis hela dagen, fram till 20. Varit på så bra humör inför morgondagen och bara känt stämningen liksom. Men då blir man ju såklart nerringd av en mamma som i princip säger att jag kommer att dö om vi åker till Åre imorrn eftersom vägen är så dålig. Jag vet ju att hon bara menar väl och att hon är rädd om mig, speciellt när hon har ett barn som var med om en olycka för bara några veckor sen. Men det känns som att dom har varit så anti den här resan ända från första början, jag har hört både det ena och det andra.


Men, kära vänner, det finns inget som kan stoppa mig! Jag har verkligen längtat efter det här huuur länge som helst och det känns helt sjukt att det är imorrn vi åker! Kan ju säga att det här med packning är nåt jag aldrig kommer lära mig. Har fått omprioritera ett x antal ggr! Men förhoppningsvis går det bra nu, har hoppat stånkat och stökat med den där resväskan ett tag nu så :P


Well, dags att ta itu med stöket jag framkallat nu, slut på den välbehövliga pausen! :)


Skål och gott nytt år! ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards