Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Elisabeth - 17 juni 2007 23:00

Tänk att man överlevt ännu en helgs fylleslag! Är ju helt otroligt att man ens står på benen efter en helg som den här! Ska väl iallafall göra ett försök att sammanfatta helgens bravader! :P


Fredag: Landade på Bruket runt fem-tiden där det hade startats för länge sen! Fick lite panik, så sprang hem till Spetsen och gjorde mig klar fort som attan, sen var det bara att gå bort och joina gänget :) Blev en del öl och dans! Marre kom runt 8 också, så då gick vi ner till Frege! Var dock inte så mycket drag där så vi skulle gå på en annan fest, men blev sån döds-ångest när vi kom upp dit så vi var tvungen att kuta därifrån på en gång, haha! Gick och satte oss i Kramm-tältet, dansade på borden och hade oss, var himla roligt! Slutet av kvällen är ju lite dimmigt de, men iallafall skulle Marre åka hem hit till Sollefteå med bussen. Och på något jäkla vis får en av oss lilla snille-idén att vi ska åka vi också! Sagt och gjort! Var nog det sjukaste man gjort på riktigt jäkla länge!


Lördag: Vaknade upp här i läggan med den värsta sortens ångest! Alla grejer i Kramfors.. Var tvungen att ringa Lars och be han gå på systejmet åt mig iallafall, tanken att gå ner på stan fanns bara inte! Trasigare än allt trasigt tog vi oss iallafall ner till bussen och åkte tillbaka. Så hungrig att jag höll på att rasa ihop, mötte upp Spetsen och Petra och gick på träffen och käkade! Gick bort till Lars och Frege där dom satt ute på gräset och drack och tänkte väl ta mig en cider. Trodde jag ja! Hjärnan Lars Ohlsson hade såklart glömt att gå på systemet åt mig! Åååhh, blev så himla arg på karln! Men det ordnade sig ju, tur för han de! :P Jaja, satt där ett bra tag, sen gick vi upp på Bruket igen, Jag, Spetsen och Petra och gjorde oss iordning. Gick bortöver och joinade gänget! Marre och jag gick ner till Frege sen, gick in på stan runt elva kanske. Drack öl i Kramm-tältet, träffade ju massa folk man inte träffat på länge, himla kul! Tror jag tappade bort Marre 100ggr, minst! Sista gången hann hon dock iväg till Sollefteå med min mobil och mina pengar, haha! Sjuukt! Traskade hem med Spetsen och gänget, fruktansvärt skönt att lägga sig och SOVA!!


Idag, söndag: Kände väl mig som ett lik när jag vaknade ungefär! Vi gick ner och åt med Lars och Frege iallafall, strosade in på tivolit och sen hem till ballis i vanlig ordning och surrade! ;P Jaa.. vilken helg! Den har bara flugit förbi, helt sjukt! Känns ju inte bra heller, det här med vår alkohol-konsumering, man ska ju vara glad om man överlever den här sommaren!


Näni, nu är det banne mig fonus i skallen, bäst man tar och kryper till kojs om man vill vara människa imorrn!


Slut som artist!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards