Alla inlägg den 16 september 2008

Av Elisabeth - 16 september 2008 17:58

Tvättmaskinen jag köpte av Jonas när jag flyttade in här visade sig vara mitt livs bästa investering. Skulle aldrig klara mig utan den! Är, som ni kanske förstår, inne i världens tvätt/städ-stim nu, har skrubbat järnet på toan, städat garderoben, bäddat rent i sängen osv. Det enda jag har kvar att göra nu, efter min välförtjänta paus, är att diska och dammsuga lite. OTH och GG är på laddning också, så när allt är färdigt är det bara till att slå på lite tevatten och njuta ;)


Min lediga dag har förstås inte bara innehålit städning. Vaknade vid 11 imorse, åt en mini-frukost och gick ner till Sandra :) Efter att ha surrat en stund gick vi på jöbbe och åt lunch. Sen blev det fönstershopping för hela slanten! Sandra köpte en jättefin kuvertväska, men jag fick nöja mig med att stå bredvid, haha. Det är alltid så mycket månad kvar på slutet av pengarna, eller hur var det nu igen? ;) Well, nästa vecka får man lön, så då ska jag shoppa lite också! Bland annat sugen på en parfym från CLEAN-serien, dock kostar dom 800kr/styck men de är dryga och luktar fantastiskt så det kan det nog vara värt! Kanske..


jaja, diska nu så man får det gjort kanske?


mors!

..

Av Elisabeth - 16 september 2008 01:07

Vad är det för fel på mig?! Såg nyss en bild på syster på facebook och fick tårar i ögonen. Saknar er, familjen!!!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards