Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Elisabeth - 18 januari 2009 17:45

Då var den här helgen slut också! Har varit så skönt att vara ledig. Imorgon är det dock tillbaka till allvaret igen. Vill bara grina när jag tänker på att kliva upp imorgon bitti.


Jaja, i fredags hade jag en lugn och skön kväll hemma i soffan! :) Empa gjorde mig sällskap en stund innan hon började jobbet, och nu är minsann pärlan hennes såld! Tyckte det var lite häftigt att hon fick iväg den för det priset faktiskt ;) Sen såg jag på Benjamin Buttons innan jag kröp ner under täcket och somnade som en prinsessa. På lördagen klev jag upp rätt tidigt och gick ner på sysse ifall det skulle bli nåt galej. Och det blev det! Massa allsång, skratt och tokigheter som alltid med Bruket-folket! Skippade dock Gladan, var så trött att ögonen gick i kors på mig! Så vid tolv-snåret låg man nerbäddad i snarkisen, och det var man ju glad för idag! Tror ändå inte jag missade speciellt mycket. Kramfors, liksom. Hade iallafall en rolig kväll! :)


Idag har det varit en slö-dag. Det brukar ju aldrig bli mycket gjort på söndagar. Lunch med gårdagens fest-deltagare och soffhäng hos Empa har det blivit, och nu ska jag luta mig tillbaka i min egen soffa och se en film :)


(Hoppas min kamera kommer snart, har insett att det är sjukt tråkigt att ha en blogg utan bilder.)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards