Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Elisabeth - 10 februari 2009 23:10

Lite nytt uppe i skallen som sagt,

tyvärr syns det ju inte så bra på bilderna,

men här ser man lite grann iallafall :)

Av Elisabeth - 10 februari 2009 22:49

En vecka sen jag skrev sen sist nu, vad illa!

Inte för att det hänt så mycket sen sist, det är jobb, träning, mat och sova som gäller. I lördags hade dock Gladan den stora äran att få besök av mig, men det var direkt ingen höjdarkväll. Det var kul att umgås med Mimmi och Stina iallafall :)


Idag har jag varit ledig, tog en välbehövlig sovis innan jag släpade mig upp och började greja lite här hemma. Fick skjuts av Elle ner till T-värkstan och när jag var klar där gick jag hem och fortsatte, luktar fortfarande röd Ajax här, älskar den lukten! Får väl se hur länge man lyckas hålla det såhär fint ;P

Annars har jag umgåtts med Empa ikväll som vanligt. Vi har sett filmen "Wild Child" och ett avsnitt Cold Case :) Nu är det borsta gaddarna och krypa ner i snarklådan som gäller. Frukost imorgon... zzz

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards