Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Elisabeth - 10 mars 2009 01:18

Vet ni en sak? Jag har snart varit vaken ett dygn. Eller ja, det är väl ca 3 timmar dit, men ändå ganska sjukt!


Helgen gick verkligen hur fort som helst, måste då säga de, helvete (på ren svenska) vad roligt det var att jobba i lördags! Bra drag, kanonmusik och skrattade precis hela tiden kändes det som! När jag kom hem simmade mina fötter i ett par dyngsura strumpor och skor och jag frös så mycket att jag sov i tjocktröja. Schtabilt!


Igår låg jag mest under filten hela dagen och det var såååå skönt! Städade lite och grejade också innan jag och Empa for på kvantum och inhandlade en massa svål. Kände för en onyttig dag, men det blev inte så mycket svullande ändå faktiskt. Somnade sött på varsin sida av soffan till Sanningens Ögonblick ;) Haha!


Idag har jag jobbat frulle! Det var en riktigt jobbig omställning för kroppen kände jag, har ju jobbat så mycket kvällar nu. Men flöt på bra ändå tyckte jag! :) Imorgon blir det kvällspass igen! Ska väl försöka sööva snart då.. Så man inte sover bort hela dagen menar jag. Wee


Sov Gott!/ En Dum En ^^

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards