Alla inlägg den 26 april 2009

Av Elisabeth - 26 april 2009 12:32

Solen skiner idag med, sweet! Bara Emelie kunde vakna till liv nån gång så ska vi blåsa till Sundsvall för lite shopping och bio med tror jag. Ska bli riktigt nice :)


Vad har jag haft för mig i helgen då? Fredagen blev det jobb och efter det gick vi på Träffen och hade vår egen lilla after work ;) Drack vin, surrade och mådde gott, himla mysigt var det! Måste vi göra om nån gång, men nu väntar ju nästa helg först och främst, gud vad kul vi ska ha! :D


Igår började jag dagen med en fika på Bakis med MallanD. Var så himla härligt, ute i solen och allt :) Riktigt njöt av varje sekund, men sen var det bara att pallra sig hemöver och göra sig klar för kvällens arbete.


Ja det var i stora drag min helg de :) Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och förmodligen försöka ringa och väcka den björn som sover ;)


Ha en bra dag i solen!


<3


Fastnat för den här låten, högsta volym i solskenet! :)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards