Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Elisabeth - 22 juni 2009 22:03

Ja nu är det väl kanske dags att ta och kravla sig tillbaka till bloggträsket igen och dela med mig av mitt intressanta liv? Har haft 3 riktiga pissveckor, men nån gång måste man ju rycka upp sig.. Är glad över det jag har och det jag inte har kommer så småningom! :)


Det har varit väldigt mycket jobb den senaste tiden känns det som. Men stadsfesten var SJUKT rolig att jobba på, vi skrattade oss igenom hela helgen och det var fullt tryck! Men efter var man sjukt sliten, och hade ingen tid att vila heller. Nu har jag iallafall semester en vecka, och det var ju egentligen tänkt att jag och Tina skulle ta en sista minuten. Men då priset för en flygstol låg på typ 4000 kändes det lite väl saftigt, så vi skjuter på det ett tag.. Everything happends for a reason, så det var nog inte meningen att vi skulle komma iväg ens.


Så vad det blir av den här veckan får vi se! Nåt kul blir det säkert :)


Have a nice night!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards