Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Elisabeth - 2 augusti 2009 09:59

Åh vad mysig den här helgen har varit! Blev bjuden på fika på Solis i fredagskväll av självaste fru Nilsson som hade bakat en exklusiv äppelkaka ;)

Som vanligt håller man på att kissa i byxorna när hon kommer med sina knäppa uttryck; "Å troruint på faan att ja skjuste in käringa på bresladdn?" Haha Sötmomma. Sen sällskapade jag och syster hem och slängde ikull oss framför en film. Gårdagen bjöd inte på några större överraskningar heller, åt lite lunch hos mamma, sen gick jag till sis och såg på TV och spelade lite TV-spel. När hon kom hem från worket såg vi på film igen, tecknade Robin Hood ^^ Det är så roligt att se film med sis för vi skrattar åt EXAKT samma saker, hela tiden. Sen blev det till att sussa sött, känns skönt att ha gått och lagt sig i tid i helgen, så förhoppningsvis kommer man upp som folk hela veckan.


Jaha vad händer idag då? Jaa.. Ska snart ta en dusch och klä på mig, gå bort till pappa och hälsa på han. Vid 16tiden ska vi iallafall åka till Östersund och hämta MIN bil ;) Hittade åt en liten pärla på Blocket i torsdags, precis en sån jag var ute efter - en Renault Clio. Helt fantastiskt! :) På vägen hem ska vi hälsa på storebror (styvbror), det var längesen så det ska bli kul! 


Men ha en bra dag då folket! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards