Alla inlägg den 1 november 2007

Av Elisabeth - 1 november 2007 20:54

Eehh.. vart tog sängen vägen?


Har väntat heeela dagen/kvällen på att dom ska ringa, men icke! Ändå ringde dom i tisdags och sa att dom skulle komma idag? Men, jag som redan fraktat iväg min gamla säng får sova på soffan inatt, verkligen kul jul när jag ska upp kl 7 imorrn bitti och tvätta! Hej, nackspärr deluxe. Ja man ska då vara med om det mesta! Inte kunde jag gå och träna nåt ikväll heller. Nu ska iallafall jag och mitt dåliga humör, ta en prommis i blåsvädret!


Where are yoooou?


Av Elisabeth - 1 november 2007 15:57

Känns som att det varit full rulle hela dagen! Började min morgon med att slita ur alla sängkläder, bära ut sängen till köket och dammsuga! Grannarna undrade nog vad det för för en idiot som ställde sig och dammsög sådär kl 6 på torsdag morgon! :P Men ville ha det gjort eftersom jag inte visste vilken tid dom skulle komma från Ikea. Har fortfarande inte kommit så jag hade ju kunnat vänta med det faktiskt, haha! Annars har jag väl jobbat och stått i hela dagen, fick en liten gratis"fylla" när jag städade en pensionärs rum efter att ha marinerat toagolvet med ytdesinfektion och spolat med duschslangen, haha! Hade gruppträff till 14.30 idag och nu sitter jag här och funderar på om dom kommer med min säng snart? Kommer säkert inte hinna träna ikväll iallafall :( Hungrig är jag också!


Well, känner att det blev ett lite svamligt inlägg det här så jag ska nog ta och sluta skriva nu! :P


Later!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards