Alla inlägg den 29 november 2007

Av Elisabeth - 29 november 2007 13:47

Måste ta en liten paus från allt kutande! Tvätten är iallafall klar, nu luktar det gott i surläggan ;) Var också en sväng på stan idag, men endast på Jysk och Skattkistan, ska gå en sväng med Eje på lördag också tänkte ja!


Iallafall så har jag satt sprätt på en hel del lappar idag! Köpte dedär överkastet jag var på jakt efter, supersnyggt! Ett svart med blommor på, gillar det jättemycket! Dukar, ljus, ljusfat, dekorationssand.. Massa småplock! Så nu har jag pysslat ihop 2ljusfat som jag ska lägga in en bild på sen, är verkligen helnöjd! :) Nu är det bara julgardiner och adventsljusstakar som ska upp så har jag riktigt julmysigt här! Köpte också lite julrökelser som jag ska tända ikväll :)


Nä, det är bara att fortsätta nu så man blir klar nån gång! Och klockan är inte ens två! Jiiises vad jag har fått mycket gjort idag! :D


Haaaaj!

Av Elisabeth - 29 november 2007 07:48

Vilka mardrömmar jag har haft inatt! Första svängen jag somnade drömde jag om Solgården, och det är ju aldrig roligt! Andra svängen drömde jag att några killar totaltrashade Sandras butik och slog ihjäl Näsåkers-Lina. Drömde också för andra gången den här veckan att nån brutit sig in i min lägenhet, kändes så himla verkligt! Så inatt har man väl direkt inte haft världens toppsömn :/ Har varit och laddat 3maskiner. Ska snart ta tag i plockandet, måste bara vakna till först känner jag :P


Have a nice day!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards