Alla inlägg under december 2007

Av Elisabeth - 12 december 2007 22:15

Imorrn har jag bestämt mig för att blåsa ner en sväng till Kramfors och hänga med Spetsen i butiken och skvallra lite! Känner att det behövs! var ju sjukt längesen vi sågs nu och man behöver ju lite uppdateringar lite nu och då ;) Kanske man träffar på några andra bekanta också, man kan ju alltid hoppas på de!


Och idag har jag druckit glögg. Det var gött!


"Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde"

Av Elisabeth - 12 december 2007 11:55

Åh vad jag inte vill jobba kväll! Var visserligen ett bra tag sen jag gjorde det, men jag tycker inte om jobbkvällar :P Men det ska nog gå bra det här, blåser på fram till 21.30


Annars så tycker jag den här veckan gått hyfsat fort faktiskt! Redan onsdag, är ju snart fredag för tusan! :) Längtar så gryyymt tills på lördag! Jag, Emma och Lina blåser ner till Sundsvall för lite shopping! Ska försöka köpa precis alla julklappar, för som det är nu har jag inte köpt en enda! Att man alltid väntar till sista minuten jämt, man är bra dum!


Nä, dags att agera nu! Jobbet nästa!

Av Elisabeth - 11 december 2007 15:30

Tisdag, tisdag, tisdag.. rätt meningslös dag ändå! Men fort har den gått iallafall! Precis kommit hem från jobbet och käkat, ska snart ner på Jocks och spinna och eventuellt gå på coren efter det också. Funderar starkt på att lägga mig i grillen på badis innan hemgång! Ja, det var allt! :)


Mors!

Av Elisabeth - 10 december 2007 23:01

Ja det är ju ett litet roligt uttryck nu när det är jul och allt ;) Idag när jag låg och vilade efter maten och funderade på livet kom det en del såna faktiskt! Skrattade faktiskt lite för mig själv när jag tänker på vad alkohol gör med min hjärna ibland! Vart får man allt ifrån? :P


Annars har kvällen varit perfekt, pumpen var riktigt hård, riktigt nice! Synd att det var sista gången nu, men det kör igång v 3 redan! Får man gå på Jocks så länge och det är ju inte heller fy skam! :) Ska försöka komma iväg på nåt av Jossans pass!


Nu blir det till att krypa ner, imorrn är det Solis-dags igen, börjar 7 och slutar 12. Hoppas jag inte försover mig imorrn igen, det skulle ju vara lite pinsamt!


Tjing!

Av Elisabeth - 10 december 2007 16:49

Då var det måndag igen då! Har väl inte varit sådär totalkraschad idag som förra måndagen, men trött, seg och allmänt sliten! Försov mig imorse gjorde jag också, huvva!


Har gått och tänkt så mycket idag, tror nästan jag håller på att bli knäpp! Undrar just varför vi tjejer ska gå och överanalysera precis allt jämt? Det gäller verkligen allt!


Nä, nu ska jag kocka ihop lite käk och kasta ikull mig en stund innan pumpen! Sista passet på badhuset idag så jag hoppas verkligen på ett hårt pass som man verkligen får kämpa sig igenom! :P


Måndagar suger

Av Elisabeth - 9 december 2007 21:49

Lite pics från gårdagens galej! Enjoy! :)

Av Elisabeth - 9 december 2007 15:48

Aahh, vilken kväll det blev!


Jag, Lina och Emma satt här och drack vin och surrade på om allt och ingenting, sen kom även Viktor och Therese förbi en sväng! Gick ner på Impuls vid 23, bra med folk ute var de, var ett band som spelade också! Kanon! :) Känns som att jag mest yrade runt hela kvällen med Josefine, tjatade väl på i stort sett hela kvällen om en och samma sak, haha! När klockan var halv2 vinglade man ut, Citygrillen, Maggis och efterblås hos mig med en massa vin! Måste ju säga det att när man umgås med dom här människorna har man aldrig långt till skrattet, hahaha!


Imorse mådde man crap as always, men det var ju guld värt att slippa vakna själv med en massa ångestmoln hängandes över sig! :P Har varit och ätit en flotthög med Eje och Lina nu och ventilerat mig lite grann, mycket tankar som far runt i huvudet nu! Har hunnit plocka ihop lite här också så nu ska jag gå upp till mamma en stund och visa att jag lever! Ikväll blir det bara slappande, guuuud vad skönt! :) Hade dock inte tackat nej till lite sällskap! Haha!


"Jag skulle vilja prova att doppa hela kroppen i vaniljsås"


Av Elisabeth - 8 december 2007 15:31

Nu har jag äntligen helg, at last!

Jobb 7-13 blev det idag som sagt, helt sinnessjukt trött imorse! Fick ett samtal inatt av en kompis som ville prata och då är det klart att jag ställer upp! Det gäller alla mina vänner, ni kan alltid ringa mig, vad det än är! Så ni vet :)


Har varit en sväng på stan och inhandlat lite vin och nån blåsa till kvällen, tjejerna kommer hit sen och pimplar lite så blir det utgång sen! Hoppas på en trevlig kväll, har ställt in mig på det iallafall! :)


En liten visa sjungen av min mor:

Glöm inte att gå hem, innan ni lägger er flickor!

Ha en trevlig lördag! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards