Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Elisabeth - 14 augusti 2007 23:05

Usch vad man känner sig ensam när det blir kväll och mörkt ute! Oerhört deprimerande! Blir ju direkt inte bättre av att man sitter och lyssnar på kanske världens mest deprimerande låtar heller! Snacka om att plåga sig själv!


Var som sagt och hälsade på Mallan på sjukan ikväll! Hade köpt en bok åt hon har något att läsa stackarn! :P Jag tror aldrig jag skulle klara av att ligga på sjukhus! Ligga där på ett rum och uggla! Och efter 20 är besökstiden slut också! Tror iallafall vårt besök var uppskattat, även om det inte var så lång stund! :)


Sen måste jag än en gång få ventilera hur dåligt jag mår över min vikt! Jag har typ inte vägt mig på hela sommaren och dum som jag var gjorde jag det idag! Domen blev +5kg. FEM JÄKLA KILO! Jag ville bara sjunka rakt genom jorden. U-r-k, urk! Som tur är öppnar simhallen nästa vecka, då är det jag som tar tag i det här! Tack gode gud att jag jobbar åt kommunen så man får simma gratis, med tanke på hur pank jag är just nu!


Nä nu har jag gnällt färdigt för ikväll! :P

Godnatt!

Av Elisabeth - 14 augusti 2007 18:57

Hej och hå vad dagen har gått fort! Har precis kommit hem från stan där jag åt middag med mamma, brorsan och syrran! Inte ofta det händer direkt! :P Var upp en sväng till brorsans lägenhet också och hälsade på katten, surrade om att den kanske skulle få komma och bo hos mig! Skulle jag då inte ha nånting emot, är i stort behov av lite sällskap ;P Även om det bara är av en katt!


Nu sitter jag och väntar på Sandra, ska följa med och hälsa på Mallan på sjukan! Tycker så synd om stackarn, tänk att det alltid ska vara nånting :/


Well, later fuckfaces!

Av Elisabeth - 14 augusti 2007 00:39

Måndagen har faktiskt varit helt ok! Inte känt mig sådär slö som jag brukar göra på måndagar! Skönt! Var så roligt att Malin kom tillbaka från semestern idag, 8veckor har hon varit borta! Tänk om man ändå hade kunnat ha så lång semester, hade varit nåt de! :)


Har varit uppe onödigt länge ikväll igen, har sett klart hela One Tree Hill-boxen nu! Fattar inte att jag inte följt den serien egentligen, den är ju hur bra som helst har man ju upptäckt nu! :P Självklart funkar det inte att ladda hem nånting för mig heller nu! Buhuu!


Imorrn får jag sova en stund extra, börjar inte förrns 8.30 Skööönt!


Najty!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards