Alla inlägg den 31 augusti 2007

Av Elisabeth - 31 augusti 2007 20:37

Ja det var inte annat än att man kände sig stolt idag när man hoppade upp på vågen, 66kg! Kändes riktigt bra! Man blir liksom peppad att låta bli snasket då! :) På måndag ska jag köpa en 10-dagars utrensningskur så man får ut all skit ur kroppen också!


Annars har kvällen flytit på bra! Skönt att sluta åtta! Nu ska jag ta och diska upp lite här sen blir det till att göra en "fejk-äppelpaj" från VV och slå på nån film innan sussningsdags! Har delad dag imorrn, sen slutar jag 16 på söndag! Kommer gå som hejsan det här! :)


Trevlig helg!

Av Elisabeth - 31 augusti 2007 12:04

Herregud, man är då alldeles irrig när det gäller dagarna tror ja! Känns inte som fredag idag direkt! Men när man jobbar så mycket som jag gör nu är det väl kanske normalt att känna så, vad vet jag :P Börjar inte förrns 15 idag. Nice! Är så himla avundsjukMallan och Spetsen som drar till Cypern på måndag!! Jag vill också åka utomlands och vila upp mig, haha! Men det kommer nog fler turer man kan följa med på!


Jaja, nu ska jag slänga i mig lite frukost såhär vid lunch-tid, hade stort behov av att sova länge idag när man ska upp tidigt nu 3 dagar framöver!

Och så saknar jag min syster.. Massor!!


 



Tjarrå!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards