Alla inlägg den 9 april 2008

Av Elisabeth - 9 april 2008 21:45

Nu är man bra mör i kroppen! Skulle lätt kunna sova ett dygn känns det som.


Men icke sa nicke, för imorrn är det Torsdag och jobb mellan 8 och 16. Det känns bra att få heldagar när man väl får jobba! :) När jag slutat ska jag ila hem och i all hast duscha och göra mig lite halvt om halvt anständig. Vi tjejer ska nämligen lyxa till det med en middag på Toledos imorgon kväll! Ska bli så skönt att bara sitta och surra, äta och må gott. Det var länge sen vi gjorde något allihop tillsammans! :)


Nu ska jag ta en dusch och hoppa i kojen!


G´natt!

9/4

Av Elisabeth - 9 april 2008 16:29

Onsdag den 9/4. Imorrn går tiden ut för Magda, spännande! Jag trodde faktiskt inte att hon skulle gå tiden ut men det verkar ju faktiskt så! Nu kanske hon till och med går över, men jag hoppas för hennes skull att det blir snart. Förstår att hon är less :P


Annars har dagen rullat på relativt smärtfritt! Har precis ätit så nu blir det en liten powernap tror jag. Jag och Karro skulle ju gå och simma, men det var tydligen Muskel Plus på Jocks ikväll så då passar man ju på att gå på det när man missade måndagens pass ;)


Ha en trevlig kväll!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards