Alla inlägg den 22 april 2008

Av Elisabeth - 22 april 2008 22:08

Blev så sugen idag på att beställa lite kläder eftersom det var så länge sen jag gjorde det. Hade siktat in mig på nya träningsbyxor, hoodtröja och kanske nåt annat skoj inför sommaren. Men jag blev lite för snål och ångrade mig! Annars brukar jag kunna vara ganska snabb med att bara klicka hem utan att tänka efter! Ska göra ett nytt försök imorgon tror jag, för det är faktiskt saker jag behöver :P


Imorrn har jag och Karro bestämt oss för en morgonprommis! Börjar inte jobba förrän 13 så det passar mig alldeles utmärkt! Ska ta och krypa ner nu så jag är pigg och alert :)


Sov gott!

Av Elisabeth - 22 april 2008 16:39

Sista timmen på jobbet idag var verkligen avdelningen som en bastu! Är verkligen tokvarmt idag!


Så mycket mer än jobb har det såklart inte hunits med idag. Var och handlade upp mina sista slantar på vägen hem så nu skriker mitt konto efter lön! Tur att det snart är fredag :)


Om drygt en timme ska jag möta Karro på gymmet! Blir ett Core-pass idag och så hittar vi väl säkert på nåt annat skoj efter det! Har en känsla av att jag kommer vara mer död än levande när jag kommer hem iallafall!


Toodles!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards