Alla inlägg den 8 april 2008

Av Elisabeth - 8 april 2008 20:47

Kvällen har spenderats nere på gymmet med Karro! Först var vi på ett Core-pass och sen fortsatte vi tills vi kört igenom hela kroppen. Känns som att det var evigheter sen vi tränade tillsammans, men det hoppas jag att det blir ändring på! Det är ju faktiskt roligare med sällskap. Imorrn ska vi gå och simma&basta, ska bli så skönt! :)


Jani, en slagen hjälte är precis vad jag är. Snart börjar House, som jag förmodligen kommer somna till. Har iallafall beställt väckning av min mor imorrn. Blev inte förvånad över att hon var på väg på sjukan med brorsan igen när jag ringde, dom har väl klippkort där snart!


Tack och adjö för idag!

Av Elisabeth - 8 april 2008 14:48

Detta är en ursäkts-blogg till mina kära vänner Sandra, Tres, Emelie och Camilla. Jag blev inlejd på jobb i helgen så tyvärr blir det inget Sundsvall för mig på fredag. Jag vet, det suger, men tyvärr har jag inget val! :(

Sorry!


Annars har väl dagen rullat på som vanligt! Blev så less när jag klev utanför dörren och såg hur mycket snö det var!! Jag vill ha vår och sol, inte sånt här skitväder! Det är ju knappt så man vill gå utanför dörren.. Fy!


Dags att ta itu med lite grejer här nu, bland annat en disk sänt från helvetet, ett samtal till lönekontoret och gärna nånting att stoppa i magen, är hungrig som en varg!


Tjingeling!

Av Elisabeth - 8 april 2008 07:22

Godmorgon folket! Råkade visst sitta uppe till tolv igår, var ju inte meningen! Men jag somnade fort och har sovit som ett barn hela natten så är faktiskt ganska pigg. Börjar jobba kl 8 så det är bara till att borsta av gaddarna, köra in lurarna i öronen och traska neröver :)


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards