Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Elisabeth - 21 oktober 2008 23:59

Idag masade man sig iväg och tränade, my god vad skönt! Var där med Emp ungefär 1,5timme. Snacka om att man kände sig duktigast i världen när man gick därifrån, haha. Lär nog ha träningsvärk imorgon, känner redan att det börjar komma över axlarna :P Man är riktigt otränad nu för tiden, bedrövligt men sant. Även att jag ställde mig på en våg idag, fy fan säger jag bara! Ni blir säkert APLESS att läsa om mina viktproblem, men nu får det vara nog, minst 7kg ska bort och det innan min födelsedag (27mars). Det tycker jag är ett ganska rimligt mål. Jaja, nog om detta.


Följde med Sandra ut till Anna ikväll också för att gratta lilla Tova som hunnit bli 4år :) Sötungar, såna fina barn vill jag också ha en dag!

Nu ligger jag i sängen och ska strax ta och sova. Är ledig imorgon också men ska nog försöka ta mig upp i tid ändå, ska träna är det tänkt och dessutom har jag frullen sen i 4dagar så man bör gärna vara pisstrött vid 21 för att överhuvudtaget kunna få mer sömn än de 1-2timmar man fått de senaste gångerna man försökt vrida tillbaka dygnsrytmen. Hej och hå! 

Av Elisabeth - 21 oktober 2008 11:15

Sedan 1,5timme tillbaka ligger jag med datorn i knät i min härliga säng! Det var det absolut bästa med att komma tillbaka till Kramfors igen, min älskade 160´s malm istället för syrrans soffa ;) Ska strax kliva upp och slänga i mig nån macka och lite te. Man tager vad man haver, vilket inte är så mycket alls just nu. Måste handla idag, haha. Men först blir det nog träning på värkstan!


Jobbade kväll igår och är ledig idag. Skönt! Visserligen varit ledig hela helgen, men ändå skönt att slappa lite här hemma också i 2dar. Är i stort behov av att köra minst 5maskiner tvätt, dammsuga, skura... Komma ikapp helt enkelt ;P


Så, har inte tid med det här mer! Jag är hemma, jag lever, så klart slut! :P



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards