Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Elisabeth - 26 oktober 2008 19:01



Surfade förbi den här låten och jag är fan kär. Helt underbar är den, nästan så jag måste fälla en liten tår!


Glömde förresten nämna det i föregående inlägg, men från och med idag är jag fast anställd på Hotell Kräääämm. Tycker det är ganska coolt att vara 22år och ha ett fast jobb, fast det kanske jag är ensam om att tycka? :P skönt iallafall.

Av Elisabeth - 26 oktober 2008 17:15

Uj, så dålig jag har blivit på att uppdatera den här skiten :/ Well, det har väl kanske inte hänt SÅ mycket sen sist. Jobbat frulle, städat, prommat lite osv, det gamla vanliga. I veckan vinkade jag även av en av mina bästa vänner, och det var skitjobbigt, verkligen!! Insåg inte förrän jag var på väg hem från jobbet att Sandra verkligen hade åkt och bölade som en bebis.. Jaja, jag är en riktigt sentimental jävel nowadays. Sad but true. Hon verkar ha det bra iallafall, det är det viktigaste :) Sen dröjer det ju faktiskt inte så länge tills hon kommer hem heller!


Gårdagen var helt sjuk, var så trött, men ville ändå gå ut och kika en sväng när man faktiskt var ledig en kväll. Så for bort till Mallan och drack lite vin med henne och Jenny :) Besökte även en annan fest i grannhuset innan vi gick ner. Man träffade väl i stort sett på samma folk som alltid, men lite otippat så var även Kicki&Fia där och höll låda ;D Skitkul att träffa dom! När det stängde gick jag upp och la mig, sjukt trött och sliten. Å den här dagen har då inte alls varit att leka med, skakade som ett asplöv imorse, huua. Jag som inte ens gillar G&T, why drink it then? Det var dumf.. Hehe.


Jani. Ligger och lyssnar på chasing cars just nu för tillfället. Såå gammal, såå uttjatad, men tycker den är så himla fin. Väntar på att Emelie ska komma hem från Sundsvall så ska vi väl umgås lite :)


Ha en bra kveelll

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards