Alla inlägg den 20 november 2008

Av Elisabeth - 20 november 2008 22:27

Kasst på uppdateringsfronten, I know. Men inte så mycket att skriva om heller, jobbar, äter och sover, sen är det inte så mycket mer! Lyckades inte så bra med att vrida tillbaka dygnet natten till gårdagen heller, var vaken hela natten :/ Så var inte glada miner under de första timmarna, det är tur jag jobbar med världens guldgäng så man skrattar sig igenom dagarna! :)


Ikväll kom äntligen Emp tillbaka från Sundsvall, shit så skönt det var att sitta och surra av sig en timme! Måste vara världens lyckligaste som har såna bra vänner. Och att just denna donna bor ett stenkast ifrån mig är inte heller något jag hänger läpp över, det är faktiskt riktigt behändigt ;)


Nu är det dags att göra kväll här på Faktorsvägen, tredje och sista frulledagen imorgon! I helgen är det såklart jobb som gäller, men det känns skönt att sluta 15 imorgon och vara ledig fram till samma tid dagen efter. Antingen åker jag hem till Sollefteå en sväng eller så bäddar jag bara ner mig och slötittar på en massa serier (no life). Synd att E jobbar.


DAAH! Roligläsningellerinte, godnatt.


?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards