Alla inlägg den 25 november 2008

Av Elisabeth - 25 november 2008 00:29

Sitter och lyssnar på musik och filosoferar, har ju varit ledig idag och har verkligen njutit av varenda sekund! Började med en fika med Mallan, lite måndags-uppdatering är aldrig fel! :) Gick in och bokade en klipp-tid också, börjar bli dags för de nu då man inte gjort det sen i juni (om man räknar bort luggklippningen). Lär ju behöva ta flera cm, känns väl kanske inte så jättekul med tanke på att jag faktiskt försöker få det långt igen :/ Well, får skylla mig själv.


Kvällen har jag spenderat i Emps säng där vi sjukat på med våran invalid-humor! Man brukar ju säga att hoppet är det sista som lämnar människan, men i vårat fall är det nog banne mig humorn! "Tjenare pudding! Å här står du och dallrar?" hehe.


Nä, nu tror jag visst jag tar och stänger ner och "hoppar i snarklådan", haha!

Night!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards