Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Elisabeth - 7 augusti 2008 23:26

Happ, då var det snart helg. Igår blev det vin hos Emelie med henne och Jenny innan vi fick skjuts ner på kramm. Var inte så mycket folk, men nu har ju folk börjat jobba igen så det förstår man ju. Drack en massa drinkar och yrade på, hade väldigt skoj :) När det stängde sällskapade jag hem med mina grannar Palle och Emmelie, gick och pratade en massa om Åre, fan vad jag hoppas resan i år blir av! Vill, vill, vill! :)

Imorse vaknade man på ren rutin vid 6tiden,trodde jag skulle dö. Men lyckades somna om några timmar till och blev väckt av Empas psyk-sms ;P Traskade ner på stan, surrade lite med Sandra, åt lunch på jobbet, gick in till Empa och sen vidare till Sandra igen och hem. Blev bjuden på middag i Frånö ikväll också, Mallans goda tjockpannkaka :D Nya naglar har jag också hunnit med ikväll och även en solning! så nu har man schnygga nails igen ;)


Imorrn står jobb på schemat, jobbar lunch. Sen är jag ledig 4dagar!!! :) yää


Nattiiii <3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards