Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Elisabeth - 9 augusti 2008 13:56

Efter gårdagens arbetsdag gick jag hem och hade planerat att sitta/ligga i soffan och slappa järnet hela kvällen. Men efter att ha surrat lite med Jenny på msn så for jag upp till henne och sprättade sjukt nog en öl istället. Vi hade lite tråkigt, så vi drog och våldsgästade stackars tiias som satt och kollade på film. Haha. Rätt som det var satt man med vinglaset i högsta hugg och singstar-micken i den andra handen! Spöade skiten ur tiias ;) Efter det fick vi ju den brillianta idén att vi skulle gå på gladan och där gick det utför. Classico Stenfullo! Snacka om sjuk kväll, men jag hade iallafall sjuuuuuukt roligt! :) Mår som jag förtjänar idag dock. Blö.


Idag är det då tänkt att man ska börja om. Just nu känns det oerhört tungt när jag ser vinflaskan som står och väntar. Men det är väl lika bra man lägger den på kylning och tar en dusch kanske man blir människa igen efter det! huuu


Aja, ses ikväll! Tjohej!



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards