Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Elisabeth - 19 juli 2009 16:59

Igår brakade Nipyran igång med Ungdomens Dag! Grymt trevlig förfest hos Karro och Hanna! Vi var ett gäng som satt ute i hammocken och stojade, spelade våghals bland annat. Lite roligt spel :) Klockan var rätt mycket innan vi kom ner på stan, och då blev det Valvet såklart. Träffade som vanligt på folk det känns som att det var år och dar sen man såg! Var väl som en vanlig utekväll i Sollefteå, absolut inte mer. Jag hade roligast på förfesten, som vanligt :)


Idag har allt gått fruktansvärt sakta. Söndagar är verkligen sega! Grått och trist är det ute också.. Har varit och käkat lite med tjejerna, sen ikväll blir det nog film med dom. Imorgon börjar jag med intensivkursen, så ska upp tidigt. Familjen drar söderut och hälsar på lillebror och de kommer hem på torsdag eller fredag så kommer vara helt ensam i huset! :( Men det ska nog funka.


Ne, lite vila på dehär så! HAAJJJ


Varför kan jag aldrig komma ihåg att ladda kameran??

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards