Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Elisabeth - 27 juli 2009 20:52

Jaha, då var det slut på en helg till då. Som vanligt efter en helg fylld med festligheter har man inte alla hemma, dagen har känt oerhört lång, jag har träningsvärk i magen av allt skrattande och skavsår på fötterna. Helgen har varit helt sjuk! Det började med en bastu till förfest på Nordstrands (aka kollektivet) och slutade med en makrillmacka (på en asiett) och ett par Pippi Långstrump-dosor och har även innehållit värdelösa skämt, barfota-dans på Valvet, "Konsum", klättring, släpande, rosévin, gamla vänner..

Phu! Inte konstigt att man är helt slut!


Klev iallafall upp kl 6 idag, petade i mig frukost och släpade ner mig på bilskolan. Behöver jag säga att kaffekonsumtionen överstigit det normala idag? Mötte upp Karro för en lunch sen, och vad passade bättre om inte.... Valveeeeet! ^^ Well, nu ska jag inte svamla mer, nu ska mamma göra te och så blir det väl lite Beck innan nanna kudden-tajm! :)


Helgens roligaste citat


Kille: Jag tycker du är lite väl passiv

Eje: Jaha...?

K: Ja, jag hade gärna velat att du var lite mer aktiv

E: .....???


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards