Alla inlägg den 25 juli 2007

:)

Av Elisabeth - 25 juli 2007 16:56

Ännu en arbetsdag till ända! Gick och la mig och sov på rasten idag, vilket jag aldrig brukar göra! Så jag somnade ju såklart så när det var dags att gå tillbaka var det lite dimmigt! :P Skulle vara ledig imorrn egentligen men tog på mig att jobba ändå. Vilket leder till att jag kommer sitta hemma och sura ikväll medans alla är ute på Kramm! Buhuuu. Fast jag har inga pengar ändå, så hade inte kunnat fara i vilket fall!


Och Sula ringde idag och hade äntligen bokat tältplats på Urkult! :) Funderade starkt på att skita i det ett tag eftersom jag har så lite pengar.. Men jag ångrade mig ganska snabbt! :) Så blir till att leva på havregrynsgröt och knäckebrö den här månaden, haha! Tror vi kommer ha rätt skoj där!


Måste köpa en ny kamera också! Tappade ju min i golvet i lördags, klantig som man är! Så nu är den paj! Urk..


Tack&Hej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards