Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Elisabeth - 30 juli 2007 22:50

Idag for jag till Sundsvall med Eje, Lena och Micke! Jag som har så sjuuukt lite pengar! Köpte två par skitsnygga skor och en stoooor mysig munkjacka, kunde inte låta bli. Fanns en jättefin skinjacka på H&M inne i stan också som jag först ångrade att jag inte köpte, men det var nog bra att jag lät bli det! ;P Kostade 500kr bara.. Hm.


Sen när vi kom hem hit till stan smet vi förbi hos Sara som fyller år idag! :)

Men ingen tårta för mig, kan inte med ord beskriva hur dåligt jag mår över min vikt just nu :/ Efter sommaren är det verkligen dags att ta tag i sig själv igen, kan inte fortsätta såhär. Och alla som säger att det inte syns, men ni ska veta att det känns! Jaja, iallafall så fick man ju träffa lill-Ronja, jag har sagt det förut men jag säger det igen: Hon är sötast i världen!


Nu blir det iallafall sängen, imorrn är det jobb och STORSTÄDNING som gäller!


Fettot

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards