Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Elisabeth - 27 juli 2007 14:45

Solen skiner, halleluja! Hoppas det håller i sig! :)


Klev upp vid halv 11 imorse, en halvtimme senare hade jag duschat, klätt på mig och var ready to go på boa med Eje! Blev lite vin och cider som det ska smuttas på ikväll och imorrn! Sen lämnade dom av mig här hemma, så då gick jag upp till mamma som höll på att sy gardiner och tvingade med mig henne på stan, haha! Hittade ingen parkering först, smockat med folk på stan! Nipyran i ett nötskal, I like it! :) Var och köpte en ny kamera bland annat. Eftersom jag är p-a-n-k så fick jag köpa den på avbetalning, haha! Kändes sådär lagom fattigt! Men det blir bra bilder med den, har redan hunnit testa! :) Skitnöjd med den! Sen blev det till att boka klipp-tid på Trudes, så det blir på Torsdag efter jobbet, kl 14! Ska ju fara till Urkult då, men jag får packa kvällen innan och duscha och göra klart innan jag går ner! Så är det bara att grabbsen plockar upp mig på stan, hem och hämta packning, sen fäär vi! Lyckades slita åt mig nån trasa inne på stil också som jag ska ha på mig ikväll.. En viss mor hade ju så himla bråttom hem!! :P Så nu har jag nyss käka mellis, nu blir de dammsugning, diskning, dusch&piffning, sen blir det middag hos mamma, ska äta flygande jacob! :)


Trevlig helg!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards