Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Elisabeth - 14 januari 2008 22:44

Det är nog bra precis en månad sen jag var på pump sist och jag kan lova att det känns i varenda liten muskel i kroppen nu! Är alldeles skakis, knappt så man pallar att trycka ner tangenterna! Men nu är det bara att köra på! Skönt att komma igång med träningen "på riktigt" :)


Dags att nanna kudden nu! Kommer sova som en gud!


Nattis

Av Elisabeth - 14 januari 2008 15:28

Idag är man pigg och glad som en lärka! Inte alls dumt! :) Har nästan precis kommit innanför dörren och ska strax göra middag. Ikväll är det äntligen dags för pump också, tänkte även ta några simtag innan dess! Ska bli så skönt! :)


Har gått runt och tänkt hela dagen på en sak. Och ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag. På att sticka härifrån. Måste erkänna att när Mallan frågade mig igår kändes det tveksamt, men när jag tänker efter så har jag ju faktiskt ingenting att förlora! Nån gång måste man satsa lite här i livet också och sluta leva i den bubbla man lever i! :)


Nä, middag var det ja. Blomkålssoppa! :)


Tack&Hej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards