Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Elisabeth - 15 januari 2008 22:49

Ännu en tisdag slut. Var roligt att gå på Jocks idag, det blev lite band och Cross Ramp också. Body Balance var sådär. Yoga/Pilates aktigt typ. Och man kan ju konstatera att det inte är nåt för mig egentligen eftersom jag är lika smidig som ett kylskåp ungefär. Kommer nog ha ganska ont i kroppen imorrn! Får se om jag går dit nåt nästa tisdag också eller om det får bli något annat!



























Imorrn slutar jag 12 och ska försöka hinna med lite grejer här hemma! Ordna med tvätten, diska, dammsuga, skura och byta sängkläder! Ska också kocka ihop lite matlådor, bland annat taco-lasange och kycklinggryta! :) Men nu blir det iallafall sängen!


Godnajt!

Av Elisabeth - 15 januari 2008 15:36

Yes! Det lönar sig verkligen att leva ett nyttigt liv ;) Förra veckan när jag vägde mig vägde jag 68,8kg, för att vara exakt. Och idag vägde jag prick 67! Wohooo! Känns för himla bra! Nu är det bara att fortsätta på den här banan så kommer det här gå som en dans! Känner mig verkligen peppad till max! Och jag mår verkligen superbra!


Annars har väl den tisdagen flytit på som alla andra dagar! Kom nyss hem från jobbet så läsa lite bloggar nu och värma lite soppa sen igår. Ikväll ska jag och Karro prova på nåt nytt på Jocks som heter Body Balance. Vet inte riktigt vad det är för något, men man ska ju prova på allt sägs det! :) Ha en fortsatt härlig tisdag!


I feel good!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards