Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Elisabeth - 25 januari 2008 22:47

Nu är allt färdigt! Disk, plockning, betalning av alla räkningar, dammsugning och gardinbyte! :) Gardinerna blev jättebra, väldigt nöjd blev jag! Nu vill jag dock bara ha mer grejer, haha! Skulle vara perfekt med lite svarta kuddar och gröna filtar till soffan, lite växter, en hallspegel, några nya svarta mattor, hyllor och nå tavlor.. Sen är jag nog nöjd :P




Egentligen skulle jag varit ledig i helgen, men tog på mig lite extra timmar så man tjänar lite stålar. Börjar dock inte förrns halv fem imorrn, så det är skönt att man får sova ut! Börjar samma tid på söndag.

Efter jobbet imorrn ska jag följa med tjejerna ut, nykter, än en gång! Folk kanske tycker jag är lite knepig som gör det, men ja.. Tycker det är helt ok faktiskt! Och nu när det är lönehelg lär det säkert vara mycket folk :) Inte lika konstigt folk som förra helgen bara, då finns det risk att jag bryter ihop och går hem, haha!




Dags att nanna kudden nu! Ska försöka släpa ut mig på en prommis imorrn bitti! Dock inte före 9! :)



Nattis

Av Elisabeth - 25 januari 2008 17:39

Känns riktigt bra att det är fredag! :) Har precis kommit hem, blev verkligen en heldag det här! Slutade jobba 12, sen gick jag och Yvonne och kikade i lite affärer, har köpt lite grejer till lägenheten som jag ska pyssla med ikväll! Nya gardiner och ljuslyktor att hänga i fönstren! Sen käkade vi lunch på Sebastians och efter det slog jag ner rumpan hos Jenny! Lika nöjd som alltid, har gjort lite fler slingor nu, blev jättecoolt! Och jag kunde hålla mig från att köpa massa produkter den här gången, men fick nåra inpackningar, wohooo! :)



Ikväll blir det som sagt bara till att pyssla på här hemma, ska börja med att ta itu med disken som inte är av denna värld! Betala räkningar står också på min to-do-list innan det är dags för gardinbyte! Så ha en trevlig fredag! :)


Byyee

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards