Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Elisabeth - 5 mars 2008 21:53

På hemvägen idag hämtade jag ut mitt paket från gymgrossisten innehållandes nå proteinpulver av nåt slag som jag beställde mest bara för att testa. Gjorde iordning en shake nu ikväll och det smakade verkligen pappkartong blandat slajm och gamla jordgubbar! FY! Fast det kanske ska smaka så, vad vet jag? Jag kan säga som så, att uttrycket slemmigt men mättande aldrig känts så passande.. !


Blää

Av Elisabeth - 5 mars 2008 17:52

Åh hallelujah gud jag tackar dig för att äntligen vara hemma! Dagen har varit jättebra. Lite lång dock. Helt färdig! Jag hoppas att man har en chans nånstans! En rolig grej var iallafall när jag gick förbi Herbalifes station. Man fick göra kroppsfettsmätning! Fick hålla i nån apparat rakt fram i luften, måste ha sett riktigt fånigt ut, haha! När jag gick runt där fick jag även syn på ett ansikte som såg fasligt bekant ut.. Stefan!! Har inte träffat karln på säkert 2år så det var jättekul att se han! Han var nog minst lika chockad över att se mig tror jag :P


Ikväll blir det bara lugna puckar! Ska ta och kika igenom alla papper och broschyrer jag har fått idag. Och slappa järnet framför TVn ;)


Byyee



Av Elisabeth - 5 mars 2008 06:39

Har precis ätit världens största frukost! Gröt med hallon, krossade linfrön, valnötter och kanel, macka med sallad och skinka och ett glas juice! Bättre start på dagen kan man ju knappast få, eller hur? :) I vilket fall känner jag mig pigg och alert nu så ska ta och kleta på mig lite smink och rota fram några anständiga kläder! Så ha en bra dag alla! :)


Köss hej

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards