Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Elisabeth - 7 mars 2008 22:37

Har nyss sett klart den senaste Harry Potter-filmen, hade inte sett den och när man har sett de andra..4 är de tror ja? Ja då ville man ju gärna se den här med! Tycker alla filmerna är riktigt grymma! Må vara lite töntig som tycker de, men sån är jag! :) Håller på att ta hem en till film till imorgon kväll som heter Run Fat Boy Run. Tyckte det var en lite rolig titel ;) så man kan ju alltid hoppas den är rolig också!


Är bra mör i kroppen nu efter både pump och springning, känner att ögonen far i kors! ^^ så nu blir det till att släcka ner!


Godnatt alla!

Av Elisabeth - 7 mars 2008 13:40

Å det är freedaaaag! Imorse gjorde jag faktiskt nånting som jag inte gjort på väldigt länge, jag åt frukost hemma! Brukar göra det på jobbet jämt annars. Men inte idag! Fick inget lunch-sällskap idag heller, så när arbetet var slut tog jag en liten prommis i det fina vädret innan jag gick hem och åt lunch själv. Tråååkigt!


Ikväll blir det Body Pump igen! Tänkte gå ner lite tidigare och springa innan, då kan man verkligen slappa sig genom helgen med gott samvete :P Det är ju himla synd att jag jobbar i helgen, är himla sugen på att gå ut igen faktiskt! Fast det är väl kanske bra att vila partynerven en helg också, det är ju snart påsk! Man har ju lite tid över nästa vecka, så då ska jag ta och åka ner till Sandra så vi får planera lite ;P


Nu ska jag ta och boka en tvätt-tid!


Trevlig helg!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards