Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Elisabeth - 14 mars 2008 22:30

Idag var det en gästinstruktör från Sats i Sthlm som hade Bodypumpen! Det vart alltså ett helt nytt pass med ny musik! Laddade på lite extra vikter och det kändes kanonbra! Helt färdig när jag gick därifrån och det är ju så det ska vara! :)


Annars har jag bara legat på soffan ikväll och mulat i mig äggmackor och vindruvor. Pratade även med Eje i luren och i Näsåker var det fullt ös! Jag hoppas verkligen inte dom blåser på för hårt ikväll nu för det är ju faktiskt en dag imorrn med ;)


Helgen är välkommen, tack&hej!

Av Elisabeth - 14 mars 2008 14:59

Fredag, fredag, fredag! Har precis kommit hem från stan, det blev Sebastians som vanligt. Det är helt klart det mysigaste fiket i stan! Och eftersom det är fredag unnade vi oss lite glass till kaffet ;) Nu ska jag dock ta och packa väskan och springa ner på gymmet strax. Sen ikväll ska jag nog krypa ner under filten och se på House och ääntligen OTH! Har ju fest inplanerat imorrn så det är bäst man vilar upp sig :P Hoppas även att jag får besök av Sandra så jag har någon att gå och träna med!


Dags att springa, tjohej!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards