Alla inlägg under november 2007

Av Elisabeth - 13 november 2007 15:22

Var riktigt kul att träna med Karro idag, är ju inte alltför ofta man har någon att träna med! Så det hoppas jag vi gör om :) Var bra att vi gick ner så tidigt också så jag har hunnit plocka ihop lite här hemma och tagit itu med disken! Så när jag kommer hem sen ska jag dammsuga och skura! Hoppas det inte blir alltför sent. Jaja, nu ska jag ta och gå upp till mamma och starta en tvättmaskin och sen gå och möta lillebror :)


Trevlig kväll!

Av Elisabeth - 12 november 2007 22:45

Känns guld värt att vara ledig imorrn, är ju såklart stökigt här igen nu så vill gärna hålla på och greja här hemma faktiskt! Fattar inte hur en männsika kan stöka ner så mycket? Fast det klart, när denna människan är jag så är det väl kanske inte så konstigt :P


Blev pump ikväll, helt slut nu! Imorrn blir det Jocks med Karro innan man tar itu med kaoset här hemma, sen vid fyra-tiden ska jag möta upp lillebror efter skolan och passa han tills mamma och plastfar kommer hem från Bollnäs. Tror det kommer bli en bra Tisdag! :)


Godnatt

Av Elisabeth - 12 november 2007 17:03

Schleten som få tog man sig ner på Solis imorse, jobbade på som vanligt! Telefonen ringer och Sandra undrar om man är med på att hyra stuga i Åre över nyår. Vad svarar man då? HELL YES!! såklart! Så nu har tjejerna fixat bokningen, vi blir 10pers som far! Nu är det bara att invänta nyår som förmodligen kommer bli det bästa man gjort på länge! :) Är så glad nu att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!


Tänk er: Snö, bastu, öl, varm choklad, god mat, vänner.. Åre! Vad mer kan man begära liksom?! Fy fan vad grymt! :)


Weeee

Av Elisabeth - 11 november 2007 18:53

Dagens göra: Kliva upp, jobba, hälsa på pappa, middag hos mamma.

Och nu sitter jag här! Skulle gå på ett pump-pass idag var det tänkt, men jag är så himla trött efter dagens prövningar! Är ju faktiskt inte hal världen heller eftersom det är pump igen imorrn! Men hade varit roligt att prova på ett annat pass. Fast det kommer nog fler gånger :)


Nu tänker jag börja om från början. Soffan+One Tree Hill, here I come!


Jag vill ha karra!!!

Av Elisabeth - 10 november 2007 23:22

Kollade lite på Freaky Friday där den här hunken är med! Chad Michael Murray, jag säger då de.. Slurp!

Av Elisabeth - 10 november 2007 21:28

Lördagen har sett ut såhär:


  • Upp 5.50
  • Traska ner på jobbet
  • Jobba
  • 3timmars vila
  • Jobba vidare
  • Gå hem

Väldigt rolig lördag! Nu ska jag återgå till grönsakerna och dippen framför TV´n en stund innan det är dags att nanna kudden!


Trevlig kväll!

Av Elisabeth - 9 november 2007 21:29

Ja fryyyys!!


My god vilken skön dag det här har varit! Efter tvätten var klar stack jag ner på Jocks! Äntligen, liksom. Har egentligen bara väntat på någon att gå dit med men eftersom alla är så himla upptagna jämt gick jag alltså dit själv! :P

Träffade Jossan, surrade med henne ett tag sen blev det lite roddmaskin och sen en timme på bandet! Sprang 30 av dom 60minuterna, herregud vad stolt jag var över mig själv när jag gick därifrån! :) Hem, dusch, käka lunch, fixa matlåda och ner på jobbet där tiden bara susade förbi! Jaa, så har min dag sett ut! Nu ska jag ta en kopp te och fortsätta min kväll framför TV´n.


Byyeee

Av Elisabeth - 9 november 2007 09:37

Hittade den här bilden på Sara och Daniels familjeliv-sida! Hur söt är inte ungen?! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards