Direktlänk till inlägg 4 januari 2008

2007

Av Elisabeth - 4 januari 2008 14:25

1. Gjorde du något det här året som du aldrig gjort förr?

Inte vad jag kan komma på, men det gjorde jag säkert :P


2. Höll du några av dina nyårslöften ?

Hade väl inget speciellt nyårslöfte, men årets tänker jag hålla och årets nyårslöfte är att jag ska hångla mer ;P


3.Blev någon /några av dina vänner föräldrar i år?

Japp, Sara och Daniel fick sin Ronja :)


4. Dog någon som stod dig nära?

Nej


5.Vilka länder besökte du?

Har inte satt min fot utanför Sverige!


6. Är det något som du saknar 2007 och vill ha år 2008?

En karl? :P


7. Vilket datum från år 2007 kommer du att minnas?

Jag kommer alltid minnas Midsommarfirandet i Norrfällsviken och Nyårsfirandet i Åre!


8. Vad var din största framgång 2007?

Min största framgång var nog att äntligen få ett vikariat på jobbet


9. Största misstaget?

Känns som att jag alltid gör misstaget att tro gott om alla människor som alltid visar sig vara riktiga svin


10.Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nä, det har väl varit förkylningar och nåra snesteg på fyllan, annars har jag väl hållit mig ganska frisk :P


11. Bästa köpet?

Det måste ju vara gymkortet på Jocks, grymt bra ställe!


12.Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och krogrundor, inget nytt direkt.


13.Gjorde någonting dig riktigt glad?

Magda&Björns bebis var ju en glad nyhet och så mitt vik, såklart. Och jag får ju inte glömma min lägenhet :)


14. Vilka sånger kommer att påminna dig om år 2007?

Umbrella, Cara Mia, Grace Kelly, Värsta Schlagern, Giftig.. Ja listan kan göras lång :P


15. Var du gladare eller mer ledsen jämfört med tidigare år?

Gladare måste jag nog säga!


16.Vad önskar du att du hade gjort mer?

Umgåtts med familjen och vännerna


17.Vad önskade du att du hade gjort mindre?
Oroat mig för massa onödiga saker


18.Hur tillbringade du julen?

Med min stressiga familj! ;P


19. Blev du kär i år ?

Jag trodde väl kanske att jag kunde bli, men icke!


20. Hur många one night stands?
4


21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy och DHW


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är väl kanske ett väldigt starkt ord, men nog kan jag väl säga att det finns människor som sjunkit i mina ögon under året som gått! 

23. Bästa boken du läst i år?

Har nog inte läst en enda bok :S


24.Största musikaliska upptäckten?

Mika, Idol-Christoffer


25.Något som du önskade och fick?

En egen lägenhet ;)


26 .Årets film?
Simpsons-filmen


27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Bjöd hem folk på fika :)


28. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Nja, det vet jag faktiskt inte, man har väl gjort så gott man kunnat och det som har hänt har ju hänt.


29. Hur skulle du beskriva du din stil är 2007?

Den ena dagen har inte varit den andra lik :P


30. Vad fick dig att må bra 2007?

Vännerna och familjen, alltid.


31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Channing Tatum och Måns Zelmerlöv (av någon konstig anledning?)


32. Vem saknade du mest när du var ensam?

Jag kan nog inte säga att jag har saknat nån speciell person, men nog har jag saknat nån


33 .De bästa nya människorna du träffade?

Jaa.. jag har träffat så himla mycket bra männsikor det här året så det är nästan en omöjlig fråga :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 7 september 2009 23:34

Nä, nu är jag lite less på den här blöööögen. Hänger ni med till nästa? :)   http://beets.blogg.se/     Varmt välkomna! ...

Av Elisabeth - 7 september 2009 18:01

Nästan 2 veckor har gått sen sist, de va dumt de! Har varit runt och flängt lite överallt, och bäst av allt: Sandra är hemma! :) Så helgen har innehållit en hel del festligheter! Vi började fredagen med buffé på kramm, irish coffee hos Mallan D och e...

Av Elisabeth - 27 augusti 2009 22:21

    Bra bit   Idag har jag varit ledig och det var grymt skönt att sova ut. Har drömt mardrömmar hela natten, och dom kändes så himla verkliga! Sjukt.. Hatar sånt! Annars har jag inte gjort mycket alls idag. Tagit det lugnt, städat lite, och haft kaf...

Av Elisabeth - 25 augusti 2009 23:05

Idag efter jobbet for jag, Mimmi, Emmy och deras pappa till Ikea och shoppade loss! Blev lite gardiner, en spegel och SJÄLVKLART doftljus. Man kan inte åka ifrån Ikea utan att ha köpt doftljus. Hittade även ett par skitfina gardiner på Village som sk...

Av Elisabeth - 24 augusti 2009 01:21

Men hej på er! Idag har jag varit ledig, guud vad skönt!! Tacos, film, rosévin och en massa sovande har man förgyllt helgen med. Har precis sett klart Harry Potter nu, så blir sängen strax. Är ledig imorgon också :) wihoo   Nattinatti :) ...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards