Alla inlägg under mars 2008

Av Elisabeth - 27 mars 2008 20:58

Måste börja med att tacka för alla sms, telefonsamtal och övriga gratulationer jag har fått idag, min födelsedag hade inte kunnat bli så mycket bättre! De sista gästerna har precis gått, har bjudit på 2sorters tårta, bullar, kaffe och godis som alla tyckte jättemycket om. Säger ju det, jag kan dehär ;) Är också jätteglad över alla presenter jag har fått;

Presentkort, pengar, en jättefin ljuslykta och en flaska vin!


Ja, så nu sitter man här, 22år gammal och undrar vad det ska bli av en! Undrar just hur mitt liv kommer se ut nästa gång det vankas födelsedag? Jaja. Nu är det ju faktiskt 1år tills dess.


Ska ta en riktigt lång varm dusch nu och krypa ner under filten. Skittrött!


Tack alla för en underbar dag! <3

Av Elisabeth - 27 mars 2008 09:43

Jag blev väckt redan kl 6 imorse av min kära mamma! Och av syrran när jag äntligen hade lyckats somna om kl 7. Tokar! Nu ska jag äta frukost sen ska jag gå och handla till mina tårtor ;)


Grattis till mig!





Av Elisabeth - 26 mars 2008 22:11

Vips så blev det kvälla, bara sådär! Det var jätteskönt att simma, speciellt efterråt! Haha! Syrran och Markus har varit här och hälsat på men var tvungen att gå lika fort eftersom brorsan hade ramlat och slagit upp pannan och fick åka på sjukan. Lyckas då med allt han!


Imorrn är det Torsdag. Och det är ingen vanlig dag för det är nämligen min födelsedag ;) 22år. Vart har dom åren tagit vägen då? Man blir ju lite panikslagen när man tänker på tiden och hur fort den går!


Nu ska jag iallafall ta och sova, är helt finito i kropp och knopp!


På återseende

Av Elisabeth - 26 mars 2008 20:13

"En gammal leeeverpastejsmörgås".. HAHA! Humor!!

Av Elisabeth - 26 mars 2008 14:24

Är det ens möjligt att vara så trött som jag är idag? Även fast solen skiner ute och jag borde vara full av energi så vill jag bara lägga mig och sova. Borde även fixa en massa grejer och röja lite här, men nej, jag är en zombie idag helt enkelt! Men efter middagen tänkte jag iallafall gå och simma. Har en fruktansvärd träningsvärk i mina triceps idag och behöver defenitivt mjukas upp!


Nää det här funkar inte, jag måste vakna till liv och det är NU!

Av Elisabeth - 26 mars 2008 06:27

Har precis petat i mig lite gröt och sitter nu och slötittar på nyhetsmorgon. Ska strax gå ner på jobbet och slita i 5timmar! Sen vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på. Har ju surrat om den där satans solningen i 3dagar nu så kanske ska ta den idag då? :P


Shit, nu har jag suttit och slöat för länge, time to run!


Ha en bra dag alla!

Av Elisabeth - 25 mars 2008 21:39

ÅÅHH! Äntligen har jag fått parkera asset hemma i soffan, underbart! Inte för att det varit speciellt jobbigt ikväll, men bara att få vara hemma.. Guld.


Det har dessutom hänt en väldigt skum sak. Mina foppa-tofflor är mystiskt försvunna! Imorse fanns dom bara inte där vid mitt skåp där jag brukar ställa dom. Tänk om det är någon som har snott dom? Mina älskade, nerslitna, 2år gamla ljusblå foppisar. Isåfall kan man ju fråga sig vad det är för pappskalle som lagt vantarna på dom..


Näni, nu ska jag glo färdigt på Dr Hus och slösurfa lite. Tror förresten bloggen haft besöksrekord idag! Man kan ju undra vilka det är som vill läsa detta meningslösa dravlet egentligen! :P


Over&Out, Thankyou&Goodnight.

Av Elisabeth - 25 mars 2008 14:07

Har precis kommit hem från jobbet/gymmet. Det kändes ju att det var några dagar sen jag tränade sist, benen var som bly och musklerna i armarna verkar på något mystiskt vis försvunnit! Helgen har defenitivt satt sina spår..


Det känns otroligt jobbigt att gå tillbaka och jobba 5timmar till. Hade inte varit helt fel att ligga här på soffan resten av dagen faktiskt :P Well, det är väl bara till att härda, det ska nog gå bra det här!


Tjing!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards