Alla inlägg under mars 2008

Av Elisabeth - 24 mars 2008 22:14

Härligt att den här dagen snart är över! Syrran och Markus är här och förgyller min Måndagkväll med sina imitationer av Robert Gustafsson som Bosse Bildoktorn ;) Åhh dom är så roliga, jag dör!


Imorrn är det tisdag och jag ska jobba. 7-12, 16.30 Däremellan tänkte jag försöka hinna med ett träningspass! :) Något annat hinner man väl just inte med skulle jag tro. Kanske en solning?


Nu åter till 100höjdare innan det är dags att krypa ner!


Godnatt!

Av Elisabeth - 24 mars 2008 14:32

För andra gången idag sitter jag här helt genomsvettig! Men nu har jag ju iallafall gjort en kraftansträngning, nämligen diskat! Jag har konstaterat att bestick är det absolut drygaste som finns att diska. Jag vet inte hur många skedar jag använder per dag, men det måste vara väldigt många.


Annars har jag varit och hälsat på hos mammsen och varit och handlat på Ica. Syrran och Markus kommer ikväll och ville bli bjudna på något gott (tomhus!!) så jag ska dona ihop lite fruktsallad sen. Slipper ju iallafall laga mat idag eftersom mamma bjuppar på tonfisksallad :) Mycket sallad idag!


Nu ska jag ta och försöka fortsätta röja upp här. Dammsuga, plocka ihop lite tvätt, bädda och gå bort med massa skräp. Hur jag ska finna styrkan till detta är ju dagens fråga det också, men försöka kan man ju alltid göra!


Bye

Av Elisabeth - 24 mars 2008 10:04

Usch och fy, det är måndag igen! Vaknade för ungefär en timme sedan av att jag svettades som en gris. Som väntat är man lika bakis idag med, om inte mer. Det suger!


Idag ska jag bara ta det lugnt, gå ut och gå, lägga mig i grillen, handla lite grann.. Jag sätter inte min fot på gymmet idag iallafall, finns inte på världskartan att kliva upp på ett löpband eller lyfta massa vikter! Icke!


Nu ska jag äta frukost bestående av gröt, ägg, juice och frukt till skillnad från helgens godis/pizza-frukostar! Fy fan vad gott det ska bli!


So long

Av Elisabeth - 24 mars 2008 00:30

Det känns konstigt att säga, men äntligen är jag hemma i Sollefteå! Det ska faktiskt bli skönt att sova i sin egen säng. Känner mig oerhört sliten och har ont i hela kroppen. Men det kanske var värt det också, vad vet jag? :P Har iallafall haft en kanonhelg, så jag tackar och bockar alla tappra partysjälar och skickar en stor bamsekram till Sandra som stått ut med mig hela helgen! :)


GODNATT

Av Elisabeth - 23 mars 2008 18:22

Då var det söndag igen. Igår blev det fest här hos Sandra med singstar, jag har aldrig, vin, allsång och dans. Precis som en fest ska vara! :) Det blev taxi ner på Gladan där det dracks och dansades vidare. Träffade på en hel del folk som det känns som att det var år och dar sen man såg! Riktigt skoj hade jag faktiskt och full blev jag! Small halvt om halvt av över Freges köksbord innan jag fick skjuts hem av världens bästa Empa :) Dock hade jag ju lite problem med att få tag på min kära vän Sandra som hade låst dörren och somnat! :P


Idag har varit en bakisdag likt alla andra. Mat, sängen, mat, sängen, osv. Har även gått och beklagat oss över det mesta här i livet och jag har nog kommit fram till att jag nog måste uppsöka en psykolog. Typ. Eller nåt.


Nu har jag precis kommit från Empa där jag blivit bjuden på tårta eftersom lilla Albin blir hela 3år idag! Vi har surrat en massa om gårdagen och livet, och jag och Albin har målat med tuschpennor i hans nya målarblock ;) Nu ska jag gära Säändro sällskap framför Tv´n. One Tree Hill!


Later alligator

Av Elisabeth - 22 mars 2008 14:44

Då sitter man här. Bakis. Trött. Sliten? Jens Ansgar!!


Blev ju först en Birstatripp då där jag faktiskt lyckades hålla i mina pengar ganska bra! En skjorta och två linnen lyckades jag iallafall med. Blev även bjuden på påskmiddag hos Sandra innan vi for hem :) Jag och Sandra var ju överpepp på fest men det verkade ingen annan vara. Vi började väl lite lätt hos Danne innan vi halkade vidare till CH där det ramlade in lite folk! Jag och Sandra sjukade på med våran sjuka humor hela kvällen och skrattade så vi vek oss dubbla!! Det blev väl lite onödigt mycket vingelblask men överlag måste jag väl ändå säga att det var en himla rolig kväll! :)


Eftersom jag och Sandra verkar ha en sjö med pengar att ösa ur bjöd vi friskt bort helgens flytande påsktrevligheter så det var bara till att slita upp sig imorse och dra på sig några trasor för att dra ner på sysse. Vi hann med en liten flotthög på Ullas också, viktigt de.


Nu är det bara till att ladda om alla möjliga batterier i kroppen för en dag till! Ikväll är det här det sker, det vet ni va? ;P


SKÅL!

Av Elisabeth - 21 mars 2008 09:01

Igår när jag knegat färdigt skjutsade världens bästa Y upp mig till bussen och äntligen fick jag lämna Sollefteå! Sandra hämtade upp mig på bussis så var det bara att invänta hennes familj innan vi slog oss ner vid dukat bord. Godaste maten jag ätit på länge, ädelostgratinerad lax med pressad potatis och hemmagjord chokladcreme till efterrätt! Jag blev nästan lite tårögd och grymt imponerad av allt Sandra hade gjort och inte nog med det så fick jag ett påskpaket ;) Vi drack några vinglas och surrade på, hade en jättetrevlig kväll! Gick även upp till Empa en sväng och surrade lite med henne, det behövdes!


Nu har jag och Sandra ätit frukost och ska bara piffa till oss lite så ska vi dra till Birsta sen och shoppa lite! Hoppas man hittar ett klädplagg eller två ;) Sen blir det fest!


Skål och glad påsk!

Av Elisabeth - 19 mars 2008 22:01

Kanonavsnitt av OTH den här veckan, det innehöll verkligen allt! Jag skrattade&svettades om vartannat! Skulle kunna se det typ 7ggr till men det ska jag ju naturligtvis inte göra.


Annars står väskan i hallen och jag sticker imorrn direkt efter jobbet! Måste även hinna med boa på rasten. Vad fruktansvärt skönt det ska bli att komma bort några dagar! Världens bästa Sandra bjuder ju även på middag när man anländer, gohöna ;)


Nu blir det till att krypa ner för att orka med morgondagens prövningar!


Byyyeee

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards